۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
۷۸ پروژه نیمه‌تمام ایلام تا شهریورماه تکمیل می‌شوند
استاندار ایلام:

۷۸ پروژه نیمه‌تمام ایلام تا شهریورماه تکمیل می‌شوند

ایلام- استاندار ایلام گفت: ۷۸ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای استان با اعتباری افزون بر دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تا شهریورماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،حسن بهرام نیا به فروش اموال مازاد و غیرمنقول ادارات اشاره و تاکید کرد: تمامی عایدات از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان هزینه می‌شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، گفت: ۷۸ پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای استان با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تا شهریورماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: به لطف خداوند متعال و با همکاری همه، پس از سال‌ها پرونده‌ی مالیاتی نقت و گاز غرب و ۱۳ پرونده‌ی مالیاتی دیگر به استان بازگشت که سالانه مبلغ قابل توجهی از این قِبل وارد استان می‌شود.

وی اضافه کرد: از محل ارزش افزوده و آلایندگی‌ها سال گذشته ۲۳۰ میلیارد تومان وارد استان شد که بخشی از آن بین دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان توزیع و بخشی برای بهداشت و درمان و تکمیل راه‌های عشایری ‌هرینه شد.

کد خبر: ۲۱۴٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha