۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
مهندسی معکوس و بومی‌سازی ۱۵۰۰ قطعه وارداتی در پارس جنوبی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

مهندسی معکوس و بومی‌سازی ۱۵۰۰ قطعه وارداتی در پارس جنوبی

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از مهندسی معکوس و بومی‌سازی ۱۵۰۰ قطعه وارداتی در مجتمع پارس جنوبی خبر داد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی در تحقق شعار سال، اهتمام جدی دارد و برای این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: حمایت از جوانان متخصص و فناور و کمک گرفتن از شرکت‌های دانش بنیان از اساسی‌ترین راهبردها برای تقویت تولید در این منطقه است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: سال گذشته، ۶ نمایشگاه بزرگ تخصصی با حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار و حدود ۶۰۰ شرکت با ایده‌های خلاقانه مشارکت کردند.

باهوش از مهندسی معکوس و بومی‌سازی ۱۵۰۰ قطعه وارداتی در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در یکسال اخیر و با تلاش متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی این مجموعه موفق به داخلی سازی و مهندسی معکوس نزدیک به ۱۵۰۰ قطعه و تجهیزات شده‌اند که پیش از این وارداتی بوده است.

وی اضافه کرد: فراهم‌سازی شرایط توسعه ساخت داخل مجموعه‌ای از مزیت‌ها را برای کشور به ارمغان می‌ورد که سلسله‌وار به یکدیگر متصل هستند.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سالی که گذشت، بیش از ۲۲۱ میلیارد متر مکعب گاز از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دریافت و حدود ۱۹۰ میلیارد متر مکعب گاز نیز شیرین‌سازی و به شبکه سراسری ارسال شد.

باهوش بیان کرد: تولید ال‌پی‌جی در مجتمع گاز پارس جنوبی حدود ۲۲ درصد رشد نسبت به سال قبل از آن داشته است.

کد خبر: ۲۱۴٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha