۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کمبود مرغ منجمد در کرمان وجود ندارد
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمان:

کمبود مرغ منجمد در کرمان وجود ندارد

کرمان – مسعودی، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمان تاکید کرد که هیچ گونه کمبود مرغ منجمد در کرمان وجود ندارد.

احمد مسعودی در گفتگو با خبرنگار بازار بیان کرد: فضای ایام نوروز را در حالی پشت سرگذاشتیم که کمبود مرغ گرم در استان وجود نداشت و البته در این ایام مرغ منجمد نیز برای تنظیم بازار و تامین نیاز اقشار کم درآمد به بازار تزریق شد.

وی با اشاره به ایان ماه رمضان ییان کرد: یکی از کالاهای مورد نیاز و با تقاضای بالا در این ایام مرغ است که برای تامین نیاز بازار اقدامات لازم در زمینه تامین مرغ گرم و منجمد انجام شده است و سعی شد با تامین مرغ منجمد مورد نیاز و تزریق تدریجی به بازار وضعیت قیمت مرغ تثبیت شود و البته شاهد کمبود مرغ نیز نباشیم.

نظارت جدی بر بازار در حال انجام است

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمان ادامه داد: هم اکنون هر کیلو مرغ منجمد در کرمان به ازای هر کیلو ۴۳ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

مسعودی افزود: ۸۰۰ متن مرغ منجمد نیز در سردخانه های کرمان ذخیره سازی شده است و در صورت نیاز به بازار عرضه می شود.

وی از توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ متن مرغ منجمد طی سال گذشته به بازار خبر داد و افزود: هر زمان که تقاضا باشد مشکلی برای تهیه و توزیع مرغ منجمد و محدودیتی برای عرضه آن وجود ندارد.

وی به وجود گشت های نظار بر بازار برای جلوگیری از گران فروشی و کم فروشی اشاره کرد و ادامه داد: گشتهای مشترک بین دستگاه های مختلف تشکیل و نظارت ها به صورت دقیق و منظم در حال انجام است.

وی همچنین از نظار بر واحدهای تولید مرغ در کرمان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی در ماههای مختلف جوجه ریزی انجام می شود تا مرغ گرم مورد نیاز استان تامین شود ضمن اینکه در صورت نیاز مرغ گرم نیز از استانهای مختلف تامین و به بازار عرضه می شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha