۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۵
نظارت بر توزیع کالاها و قیمت‌ها در طرح فجر تا فطر در خوزستان
رئیس جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد

نظارت بر توزیع کالاها و قیمت‌ها در طرح فجر تا فطر در خوزستان

اهواز- پریچهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در طرح فجر تا فطر ۱۰ هزار و ۷۲ مورد بازرسی تاکنون صورت گرفته که در نهایت منجر به تشکیل یک هزار و ۷۲ پرونده تعزیراتی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت الله پریچهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در این طرح اقلام اساسی شامل ۲ هزار و ۴۱۴ تن مرغ منجمد، ۲ هزار و ۵۴۵ تن برنج، ۶۹۴ تن گوشت قرمز و ۵۴۸ تن شکر با قیمت مصوب با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی تاکنون در استان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین نمایشگاه‌های مختلف و متعددی در کلانشهر اهواز و دیگر شهرستان‌ها با عرضه سایر کالاها در این مدت به منظور رفاه حال شهروندان برپا و کالاها در قالب نمایشگاه توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: در طرح فجر تا فطر ۱۰ هزار و ۷۲ مورد بازرسی تاکنون صورت گرفته که در نهایت منجر به تشکیل یک هزار و ۷۲ پرونده تعزیراتی شده است.

پریچهر نظارت بر حسن توزیع و رعایت قیمت‌های مصوب را خط قرمز سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد و گفت: در این زمینه تیم مشترک نظارت و بازرسی به صورت دائم به رصد و پیگیری موضوع می‌پردازد.

وی تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن حفظ ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به منظور تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز، عرضه کالا با رعایت قیمت‌های مصوب را با جدیت پیگیری می‌کند.

کد خبر: ۲۱۴٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha