۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
اولین نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد

اولین نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد

نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن با ارائه گزارش اهم اقدامات شاخص دفاتر در سال گذشته و همچنین تبیین برنامه اجرایی دفاتر در سال جاری برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن با ارائه گزارش اهم اقدامات شاخص دفاتر در سال گذشته و همچنین تبیین برنامه اجرایی دفاتر در سال جاری برگزار شد.

ارسلان مالکی سرپرست این سازمان در آغاز این نشست، سال ۱۴۰۲ را هم به سبب سیاست‌های ابلاغ شده از سوی دولت و هم به لحاظ تاکید مقام معظم رهبری بر مهار تورم و رشد تولید در شعار سال، سال مهمی ارزیابی کرد و گفت: همه ما در سازمان ملی زمین و مسکن در سال گذشته اقداماتی را انجام دادیم که در برخی موارد به نتیجه رسیدیم و در برخی موارد را باید با تلاش بیشتر ادامه دهیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

وی هدف از تشکیل جلسات شورای مدیران، هماهنگی بین دفاتر مختلف سازمان و مرور برنامه‌ها وارزیابی پیشرفت کارها برشمرد و گفت: گزارشات و کارهای سازمان باید ملموس و قابل ارایه به مردم و دیدنی باشد تا ارزیابی درستی از میزان پیشرفت اقدامات حاصل شود.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: مشکلات موجود و موانع احتمالی برای تحقق اهداف باید در همین جلسات و دور همین میز و با همراهی و همفکری همه مدیران سازمان رفع شود.

وی به برخی از الزام مورد نظر مقام معظم رهبری در رسیدن به شعار سال از جمله همراهی همه دستگاه‌ها برای تحقق به اهداف، اهمیت پیگیری تصمیمات، مشارکت دادن مردم در تصمیمات و به صحنه آمدن همه کسانی که توان انجام کاری را دارند اشاره و اضافه کرد: باید همه این موارد را به عملکرد خود در سازمان ملی زمین و مسکن تسری داده و آن‌ها را رعایت کنیم.

کد خبر: ۲۱۴٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha