۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
۲۹۲ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی معابر تبریز اختصاص یافت
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

۲۹۲ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی معابر تبریز اختصاص یافت

تبریز- معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: ۲۹۲ میلیارد تومان در بودجه امسال برای آسفالت‌ریزی اساسی خیابان‌ها و معابر این شهر اختصاص یافت.

به گزارش بازار، سامان احمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است، افزود: این بودجه همچنین برای زیرسازی، لکه‌گیری معابر در قالب خدمات محله‌ای و نواحی مناطق دهگانه تبریز و خرید مصالح هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرداری تبریز بر اساس ناحیه محوری پیش‌بینی شده و لکه‌گیری معابر و محلات سطح شهر توسط نواحی مناطق دهگانه انجام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: آسفالت اساسی معابر و خیابان‌های شهر بر اساس اولویت‌بندی انجام شده در کمیته فنی شهرداری تبریز و نیاز مناطق انجام می‌شود.

احمدزاده، با بیان اینکه مناطق کم برخوردار در اولویت خدمات محله‌ای قرار دارند، ادامه داد: در سال جاری تلاش می‌شود آسفالت یکدست و با کیفیت بالا در سطح معابر شهر توزیع شود.

وی با اشاره به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه آسفالت سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته بودجه آسفالت‌ریزی معابر شهرداری تبریز ۲۰۶ میلیارد تومان بود که با این میزان اعتبار ۲۰۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد.

کد خبر: ۲۱۴٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha