۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
تفاهم نامه اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای صنعتی سمنان امضا شد
باقری به بازار گفت:

تفاهم نامه اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای صنعتی سمنان امضا شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از امضای تفاهم نامه برای اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه نشست با مدیران بانکی استان سمنان از امضای تفاهم نامه برای اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و بیان کرد: این تفاهم نامه بین شرکت شهرک های صنعتی و بانک توسعه تعاون استان سمنان امضا شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تفاهم ملی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تفاهم نامه مذکور به امضای مسئولان استان سمنان رسیده است، افزود: اعطای تسهیلات محور این تفاهم نامه است.

شرایط معرفی واحدها

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موضوع این تفاهم نامه هستند، ابراز داشت: واحد های صنعتی که واجد شرایط لازم هستند برای دریافت تسهیلات تلفیقی به بانک معرفی می‌شوند.

باقری بیان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تسهیلات به واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده فعال و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگروه ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان این واحدها را مورد ارزیابی قرار می دهند، بیان کرد: هدف از این همکاری پرداخت تسهیلات و تامین سرمایه در گردش صنعتگران و تولیدکنندگان برای حصول ارزش افزوده مناسب و رشد تولید است.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha