۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
شیرین‌سازی ۱۹۰ میلیارد متر مکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی| رشد سه درصدی تولید گاز در مجتمع
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

شیرین‌سازی ۱۹۰ میلیارد متر مکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی| رشد سه درصدی تولید گاز در مجتمع

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از شیرین‌سازی ۱۹۰ میلیارد متر مکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی در یکسال اخیر خبر داد و گفت: تولید گاز در مجتمع گازی سه درصد رشد دارد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ۱۴۰۱ در راستای پایداری تولید و افزایش بهره‌وری، اقدامات نوآورانه و ارزشمندی انجام داد که موجبات صرفه‌جویی قابل توجهی در مجتمع شد.

وی افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید"، مسئولیت مجتمع گازی را دوچندان می‌کند و باید با تمام ظرفیت و توان موجود در این مسیر گام برداریم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در سال گذشته، بالغ بر ۲۲۱ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی فرآورش شد که این مهم با روش‌های نوین و همچنین انجام بموقع اورهال انجام شده است.

باهوش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۹۰ میلیارد متر مکعب گاز شیرین از مجتمع گازی به شبکه سراسری تزریق شد که نشان دهنده افزایش ۳ درصدی تولید گاز شیرین در این مجموعه است.

وی اضافه کرد: ارزش‌آفرینی حداکثری از منابع گازی در پارس جنوبی از اولویت‌های مهم مجتمع گازی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: توجه به محیط پیرامونی بویژه در استان بوشهر با جدیت توسط مدیران نفت و گاز و پتروشیمی انجام می‌شود و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha