۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
در دهه پیشرفت و عدالت، نمره مطلوبی در خصوص عدالت نگرفتیم
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس یازدهم:

در دهه پیشرفت و عدالت، نمره مطلوبی در خصوص عدالت نگرفتیم

ایزدخواه، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس یازدهم گفت: نماینده نباید از مسیر صحیح نمایندگی خارج شود.

به گزارش بازار، «روح الله ایزدخواه» گفت: وقتی نماینده با دچار شدن سیاسی بازی، جناح بازی، مفاسد اقتصادی و حب پست و مقام از مسیر خارج شود مجلس نمی تواند به نحو احسن کار کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس یازدهم گفت: اگر نمایندگان با همان صداقت و صراحت که در دوره انتخابات آرمان ها را شعار می دهند و از مردم رای می گیرند اگر همان را در عمل پیاده کنند و محکم سر اهداف و آرمان های خود بایستند مجلس می تواند به سرعت به راس امور بودن برگردد.

وی افزود: اکثریت منتخبان مردم در مجلس یازدهم حداقل این شعار را سر داده اند امید می رود در عمل خدا توفیق دهد همین شعارها و آرمان با جدیت هرچه تمام تر دنبال و در کوتاه ترین زمان ممکن بزرگترین شکاف ها در عملکرد مجلس و نمایندگان جبران شود.

ایزدخواه در بخش دیگری از سخنان خود به پیام مقام معظم رهبری به مناسب آغاز به کار مجلس یازدهم اشاره کرد و اظهارداشت: یک بعد پیام مقام معظم رهبری ناظر بر «خود مجلس، ماهیت مجلس و ویژگی های که می تواند مجلس را در راس امور قرار دهد» بود.

وی ادامه داد: بعد دیگر پیام رهبر انقلاب به مناسب آغاز به کار مجلس یازدهم ناظر به اولویت مجلس یازدهم برای کار بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس یازدهم گفت: معظم له در بعد اول اشاره کردند که در راس امور بودن مجلس که جامع ترین تعبیر درباره شان و منزلت مجلس است نیاز به این دارد که نمایندگان شایسته باشند در واقع شایستگی مجلس را به شایستگی نمایندگان دانستند.

وی افزود: رهبر انقلاب در این پیام شناخت اولویت های کشور و مسائل مردم، پاک دستی و امانت داری را از ویژگی های شایستگی نمایندگی برشمرد و گفت: در این صورت مجلس می تواند به نقطه امید مردم و اتکای مجریان تبدیل شود.

ایزدخواه اظهارداشت: معظم له همینطور در خصوص شایستگی مجلس یک آفت عمده را هم برشمرد و آنهم سرگرم شدن نمایندگان به حواشی است.

وی همچنین افزود: رهبر انقلاب در خصوص اولویت های مجلس یازدهم جمله صریحی هم فرمودند مبنی بر اینکه در دهه پیشرفت و عدالت نمره مطلوبی در خصوص عدالت گرفته نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس یازدهم یادآورشد: احیا و اجرای عدالت جهت گیری صریحی بود که رهبر انقلاب در دستور کار مجلس یازدهم گذاشته است.

کد خبر: ۲۱٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha