۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
روزگار ناخوش بوئینگ؛ اخراج کارمندان در آمریکا و سایر کشورها
مدیران شرکت اذعان می کنند

روزگار ناخوش بوئینگ؛ اخراج کارمندان در آمریکا و سایر کشورها

مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیماسازی بوئینگ از اخراج کارمندان این شرکت در ایالات متحده و سایر کشورها خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اسپوتنیک، دیوید کالهون، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیماسازی بوئینگ اظهار داشت: شرکت آمریکایی بوئینگ این هفته بیش از ۶.۵ هزار کارمند خود را در ایالات متحده اخراج خواهد کرد.

در بیانیه مدیر عامل شرکت بوئینگ که در وب سایت این شرکت منتشر شده است، آمده است: به دنبال اعلام کاهش موقعیت‌های کاری در ماه گذشته، برنامه اخراج داوطلبانه را به پایان رساندیم و اکنون به لحظه ناگوار نیاز به اخراج اجباری رسیده ایم. این هفته به ۶، ۷۷۰ نفر از اعضای تیم خود در ایالات متحده اطلاع می‌دهیم که آنها از این واقعه متاثر خواهند شد.

کالهون خاطرنشان کرد: این شرکت تمام پشتیبانی های لازم را برای افرادی که اخراج می‌شوند از جمله دستمزد جداگانه، بیمه درمانی و خدمات انتقال ارائه می دهد. نمایندگی‌های بین المللی ما نیز با کاهش نیروی کار روبرو هستند که طبق مقررات محلی و شرایط اعطای مزایا، در موعد مقرر اعلام می شوند.

پیش از این گزارش شده بود که امسال بوئینگ قصد دارد در میان کاهش تولید، تعداد کارمندان خود را حدود ۱۰٪ معادل با ۱۶۰ هزار نفر کاهش دهد. خطوط هواپیمایی به دلیل کاهش تعداد مسافر، هواپیماهای جدید خریداری نمی کنند؛ در ماه آوریل این شرکت حتی یک سفارش خرید هواپیما هم دریافت نکرده است

کد خبر: ۲۱٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha