۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
لزوم برخورد با مقصران و خاطیان اجرای ناقص رتبه بندی و گرانی های اخیر
عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد

لزوم برخورد با مقصران و خاطیان اجرای ناقص رتبه بندی و گرانی های اخیر

عضو هیات رئیسه مجلس با یادآوری تعلل های صورت گرفته در اجرای قانون رتبه بندی، محرومیت باشگاه استقلال، مشکلات ثبت نام خودرو، گرانی ها و ...، گفت: دولت و مسئولان ذیربط باید با مقصران برخورد کنند.

به گزارش بازار، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در تذکر شفاهی، گزارش معاون اول رئیس جمهور در خصوص اجرای قانون رتبه بندی را یادآور شد و گفت: برخی از متخلفین در جریان اخیر استعفا دادند، انتظار است که دولت با مابقی متخلفین نیز برخورد کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس، افزود: آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی نیز اشکالاتی دارد، گروه های ارزیاب سلیقه ای عمل کردند لذا امیدواریم اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی یادآور شد: تیم استقلال و محرومیت آن از لیگ قهرمانان آسیا نیز مانند اجرای قانون رتبه بندی است، چرا تعلل صورت گرفته و چه کسی مقصر است؟ برخورد با مقصرین ضروری است و امیدواریم شاهد استعفای افراد خاطی باشیم.

سلیمی تصریح کرد: سال گذشته شرکت شهرک ها قیمت زمین را ۳ برابر افزایش داد در سال مهار تورم چرا بخشی از دولت باید منشا گرانی در کشور باشد، در نحوه ثبت نام خودرو نیز مشکلاتی وجود داشت و افرادی در این زمینه مقصر هستند که موجب شدند اعتماد مردم سلب شود لذا برخورد با خاطیان در این زمینه هم ضروری است.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به گرانی میوه و عدم تنظیم بازار در شب عید، گفت: این گرانی غیرقابل تحمل برای مردم عزیز پذیرفتنی نیست و با مقصران در این زمینه باید برخورد شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha