۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
برخی سیاست های دولت ضد کسب و کار است | اهمیت توسعه روابط خارجی
مدیرعامل شرکت زمان تجارت گلستان:

برخی سیاست های دولت ضد کسب و کار است | اهمیت توسعه روابط خارجی

گرگان_ روشنی، مدیرعامل شرکت زمان تجارت گلستان گفت: برای مهار تورم و رونق تولید در کشور باید در ابتدا جایگاه اصلی کالاهای تولیدی ایرانی در بازار تجارت منطقه و جهانی پیدا کنیم.

انسیه روشنی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امنیت اقتصادی و امنیت سیاسی دو مولفه وابسته به هم و در برخی مواقع مکمل هم هستند به همین خاطر بروز مشکل در هر کدام مانع توسعه دیگری می شود.

مدیرعامل شرکت زمان تجارت گلستان ضمن یادآوری شعار سال، «مهار تورم و رونق تولید» را امنیت اقتصادی دانست و افزود: درحال حاضر سیاست های کشور در این بخش، موانع زیادی ایجاد کرده و چالش های زیادی بوجود آورده است.

روشنی با اشاره به اینکه برای رفع تورم و توسعه تولید در کشور باید اقدامات جدی انجام شود، یادآور شد: دولت اقتصاد را در جایگاه ناپایداری قرارداده یا به عبارت دیگر سیاست های دولت به طور کامل ضد کسب و کار و تولید شده است.

وی اضافه کرد: صادرات محدود، خام فروشی و کمبود مواد اولیه تنها بخشی از معضلات حاکم بر اقتصاد کشور است که مانع پایداری تولید و اقتصاد در کشور شده اند.

مدیرعامل شرکت زمان تجارت گلستان با بیان اینکه سیاست های حمایتی دولت نیز ضد رشد و توسعه هستند، تصریح کرد: دولت باید هشدارها را جدی بگیرید و برای رفع تعهدات بانکی خود راهکاری ارائه دهد در غیر اینصورت بدهی دولت به بانک ها در آینده برای اقتصاد کشور تبدیل به معضل بزرگی خواهد شد.

وی ادامه داد : برای مهار تورم و رونق تولید در کشور باید در ابتدا جایگاه اصلی کالاهای تولیدی ایرانی در بازار تجارت منطقه و جهانی پیدا کنیم.

روشنی افزود: تا زمانی که در بازار جهانی جایگاه اصلی خود را نداشته باشیم نمی توانیم اقتصاد کشور را تغییر دهیم و لازمه این امر تغییر سیاست های حاکم بر اقتصاد کشور و عدم مداخله دولت در این بخش است.

به گفته مدیرعامل شرکت زمان تجارت گلستان، اقتصاد هر کشور در دنیا تابع سیاست های دولت آن کشور است و اصلاح شرایط اقتصادی در گرو تغییر نگرش های سیاسی دولت هاست.

کد خبر: ۲۱۴٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha