۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
قزوین شاخص‌های لازم را برای توسعه صنعتی دارد
رئیس سازمان صمت استان قزوین:

قزوین شاخص‌های لازم را برای توسعه صنعتی دارد

قزوین- رئیس سازمان صمت قزوین گفت: این استان تمامی شاخص‌های توسعه صنعتی را دارد و با شناسایی و فعال کرن آنها می‌توانیم به رونق و جهش تولید کمک کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت قزوین، عزیزالله افضلی در حاشیه بازدید از شش واحد صنعتی در شهر صنعتی البرز گفت: قزوین همه شاخص‌های لازم را برای توسعه صنعتی دارد و در سازمان صمت استان آمادگی داریم این شاخص‌ها را فعال کنیم.

وی بیان کرد: در سال جهش تولید در خدمت رسانی به تولیدکنندگان و صنعتگران قزوین آمادگی کامل داریم و امروز با بررسی‌های به‌عمل آمده اعلام می‌کنیم معدل و میانگین زمان صدور جواز تأسیس در استان کمتر از دو روز است که این ویژگی از مزایای بزرگ سرمایه گذاری صنعتگران و تولیدکنندگان در قزوین خواهد بود.

رئیس سازمان صمت قزوین در ادامه گفت: علی رغم اینکه بخش تولید و صنعت در چند سال اخیر به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان شرایط سختی را پشت سر گذاشته ولی با همت، پشتکار و تعامل دو سویه بین بخش دولتی و خصوصی بر مشکلات موجود غلبه خواهیم کرد.

افضلی یادآور شد: در سال جهش تولید با مساعدت و همراهی استاندار محترم که دارای رویکردی صنعت محور هستند با تفسیر قوانین به نفع تولید، موجب تسهیل در امور صنایع و بخش مولد استان که همانا در راستای جهش تولید و افزایش بهره وری است گام برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید از رسالت‌های مهم مسئولان است که بر اساس هدف گذاری به منظور افزایش ظرفیت‌های تولید از سوی استاندار برعهده مدیران حوزه اقتصادی استان نهاده شده است.

استاندار قزوین و مدیران صنعتی استان از چند واحد تولیدی و صنعتی تولید کننده انواع قطعات خودرو، صنایع سندن یک و دو، یک تولید کننده انواع سرامیک تزئینی، شرکت تولید کننده انواع چسب و دستکش یک بار مصرف واقع در شهر صنعتی البرز بازدید کردند.

کد خبر: ۲۱٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha