۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
۱۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری اقتصادی در گردشگری مازندران انجام شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۱۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری اقتصادی در گردشگری مازندران انجام شد

نکا - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از انجام ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه رونق اقتصاد گردشگری طی سال جاری در استان خبر داد.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۱۰۸ موافقت اصولی با حجم کل سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در حوزه گردشگری استان در سال جاری صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ پرونده متقاضیان سرمایه گذاری در ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری بررسی شد، از اجرای ۱۰ پروژه زیرساختی برای ساماندهی در سواحل و مناطق نمونه خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۱۹۴ پروژه گردشگری در استان اجرا شد که حجم سرمایه گذاری در آن بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

فرزانه با اشاره به تصویب طرح مطالعاتی مدیریت و حفاظت و بهره وری مناطق نمونه گردشگری و چشمه سورت گفت: فرایند مزایده برای انتخاب سرمایه گذار در چشمه سورت انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از ارائه تسهیلات به ۲۵ طرح گردشگری خبر داد و گفت: ۴۳۸ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان و سرمایه گذاران گردشگری ارائه شده است.

کد خبر: ۲٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha