۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
 باید اهرم های کمک کننده بودجه درزنجان فعال شود
استاندار زنجان:

باید اهرم های کمک کننده بودجه درزنجان فعال شود

زنجان- استاندار زنجان، بر تقویت اهرم های کمک کننده بودجه در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید اهرم های کمک کننده بودجه فعال شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان،به آغاز کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی  از امروز اشاره کرد و گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس هم همراهی لازم را با دولت داشته باشند و نسبت به پیشبرد برنامه ها با مدیران همدلی کنند. 

وی ابرتقویت اتحاد و وحدت بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم و مدیران تاکید کرد و یاد آورشد: تحقق این امر مهم باعث توسعه همه جانبه استان می شود. 

استاندار زنجان، بر اجرای سریع پروژه های عمرانی در استان  زنجان تاکید کرد و افزود: باید روند فرآیند اتمام بیمارستان ولیعصر هر چه زودتر عملیاتی شود. 

حقیقی تاکید کرد: روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین در اولویت قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه باید در سال جاری به مسائل اجتماعی و بهداشت و درمان بیشتر توجه شود، افزود: در استان زنجان بیماری کرونا کنترل شد و وضعیت نسبت به خیلی از استان ها خوب است ولی باید مردم باز هم الزمات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. 

استاندار زنجان، گفت: بیش از ۳۰ درصد از تخت های بیمارستانی در استان زنجان برای بیماران کرونایی اشغال شده است ولی باید بستری ها به کمترین حد خود برسد. 

حقیقی بر تقویت زیر ساخت های حوزه بهداشت و درمان در استان تاکید کردو افزود: باید اعتبارات تخصیص یافته به این بخش مورد توجه قرار گیرد. 

وی تاکید کرد: باید پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان باید به نتیجه برسد و تحقق این مهم هم  نیاز به اعتبارات خاصی دارد. 

استاندار زنجان، بر تقویت اهرم های کمک کننده بودجه در استان تاکید کرد و گفت: باید اهرم های کمک کننده بودجه فعال شود. 

حقیقی با بیان اینکه سلامت مردم برای ما مهم است، افزود: کرونا تمام نشده و همچنان است و باید مردم باز هم مثل گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. 

کد خبر: ۲۱٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha