۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
 حضور در نمایشگاه‌های فروش برای صنعتگران صنایع دستی رایگان شود
فعال بخش صنایع دستی در گفتگو با بازار: 

حضور در نمایشگاه‌های فروش برای صنعتگران صنایع دستی رایگان شود

زاهدان- ریگی، فعال بخش صنایع دستی با بیان اینکه هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه‌های فصلی برای فعالان این عرصه بسیار بالا است، گفت: باید توجه بیشتری به صنعتگران صنایع دستی کرد و غرفه‌ها رایگان ارائه شود.

مهناز ریگی، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: حضور در نمایشگاه‌های فصلی عرضه صنایع دستی هزینه‌بر است و غرفه های فروش با قیمت بالایی اجاره داده می شوند.

فعال بخش صنایع دستی، گفت: در آخرین نمایشگاهی که حضور پیدا کردم برای پنج روز چهار میلیون تومان اجاره دادم.

ریگی افزود: از این رو انتظار داریم، حضور در نمایشگاه‌های فروش برای صنعتگران صنایع دستی رایگان شود چرا که هزینه اجاره غرفه ها برای فعالین این عرصه بالا است.

وی یکی از راه‌های فروش صنایع دستی را حضور در نمایشگاه‌های دیگر استان‌ها عنوان کرد و تصریح کرد: در حال حاضر زمینه برای حضور همه صنعتگران در نمایشگاه‌هایی که به صورت منطقه ای و کشوری در دیگر استان‌ها برگزار می‌شود فراهم نیست و فقط تعداد محدودی که شامل صنعتگران شناخته شده و معروف است در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا می کنند.

فعال بخش صنایع دستی، گفت: انتظار داریم تا با حضور دیگر صنعتگران نیز در نمایشگاهها موافقت و فرصت دیده شدن به آنها داده شود.

ریگی با تاکید بر حمایت از صنعتگران، افزود: گلایه هنرمندان صنایع دستی از بی‌مهری مسوولان گرفته تا مردم در خرید و استفاده از صنایع دستی داخلی بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: نبود بازار و حضور صنایع دستی کپی کاری شده با قیمت ارزان در بازار ازجمله مشکلات فعالین حوزه صنایع دستی است.

کد خبر: ۲۱۳٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha