۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
با پیله های عصر پرواز، برترین قاره های جهان به صورت اقساطی زیر پای شماست

با پیله های عصر پرواز، برترین قاره های جهان به صورت اقساطی زیر پای شماست

سفر کردن به نقاط مختلف جهان یکی از بهترین تفریحاتی است که هر کسی می تواند در زندگی تجربه کند.

بازار: سفر کردن به نقاط مختلف جهان یکی از بهترین تفریحاتی است که هر کسی می تواند در زندگی تجربه کند. امروزه به لطف علم و تکنولوژی می توانیم همان طور که در منزل نشسته ایم از طریق فیلم، فیل های هندی و معابد بودایی را تماشا کنیم. با این وجود تنفس در میان هوای جنگل های افریقایی و چشیدن طعم غذاهای آسیای شرقی چیزی نیست که با فیلم منتقل شود. دیدن فرهنگی جدید از مردمانی با نژاد متفاوت از مزایای سفر کردن است. با وجود زیاد بودن هزینه های سفر، گزینه تور اقساطی یک گزینه مطلوب است. پیله های عصر پرواز امکان سفر با تور اقساطی افریقای جنوبی، آسیا، اروپا و سایر نقاط دنیا را برای شما فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این سفرها بپردازیم. با ما همراه باشید.

تور اقساطی آفریقای جنوبی، سفری به جنوب آفریقا

زمانی که نام آفریقا می آید، همه به فکر قاره ای بدوی و غیرپیشرفته می افتیم. کودکانی سیاه پوست با سری تراشیده یا موهایی به کف سر بافته شده که نیمه برهنده هستند تصویر اکثر ما از آفریقا است. در واقع آفریقا قاره ای سرسبز و ثروتمند است که برخی کشورهای آن پیشرفته و زیبا هستند. کشورهایی مثل مصر، مراکش، سیشل، موریس، الجزایر و ... کشورهایی با شاخص های اقتصادی مثبت و زیبایی های طبیعی و مدرن هستند. تور اقساطی آفریقای جنوبی شما را به بازدیدی از راز و رمز های آفریقا می برد. در واقع آفریقای جنوبی خود کشوری در جنوبی ترین بخش قاره ی آفریقا است. واحد پول این کشور رند است که در اسفند ۱۴۰۱ برابر ۲۸۰۰ تومان است. این کشور دارای ۶۳ میلیون جمعیت و مرزهای گسترده با اقیانوس هند و اطلس است.

از نکات جالب سفر با تور اقساطی افریقای جنوبی حیوانات و طبیعت آن است. زمانی که به قاره آفریقا سفر می کنید توقع دارید بسیاری از حیواناتی که تا کنون در فیلم می دیدید را زنده ببینید. برای این آرزو، پارک های مناسبی در آفریقا وجود دارند. یکی از این پارک ها پارک جنگلی کروگر است. این پارک در کنار یک رودخانه تاسیس شده که حیوانات مختلفی از گله های آهو گرفته تا بزهای کوهی و حتی فیل ها آزادانه در آن زندگی می کنند. شهر کیپتاون و ساحلی که محل زندگی پنگوئن ها و نهنگ هاست جاذبه ی دیگر تور اقساطی آفریقای جنوبی است. پارک ملی پیلانسبرگ پارکی است که در آن شاهد زرافه، پلنگ و شیر و حتی کرگدن خواهید بود. غواصی در قفسی محکم در اعماق اقیانوس به طوری که کوسه ها از کنار شما رد می شوند جذابیت منحصربه فرد افریقای جنوبی است.

با پیله های عصر پرواز، برترین قاره های جهان به صورت اقساطی زیر پای شماست

تور اقساطی آسیا؛ سفری به مادر تمدن ها

تور اقساطی آسیا سفر به کشورهایی پر از راز و رمز و پیچیدگی است. قاره آسیا قاره ای کهن است که محل اولین اجتماع های پیچیده و تمدنی بشر بوده است. اگر به تاریخ علاقه دارید و یا افسانه های پر راز و رمز شما را سرگرم می کنند، باید از تور اقساطی آسیا استفاده کنید. هیچ قاره ای به اندازه ی آسیا کشورهایی پر از داستان های مختلف ندارد. هر چند بیشتر مساحت قاره آسیا را چین و هند تشکیل می دهند اما کشورهای دیگر نیز سهم بسیار بزرگی در فرهنگ و تمدن این قاره دارند. قاره آسیا از طریق کانال سوئز از قاره آفریقا جدا می شود. بین آسیا و اروپا هیچ مرز مشخصی وجود ندارد و به همین دلیل است که کشورهای مثل ترکیه اصرار دارند خود را اروپایی بدانند. در شرق این قاره مذاهب بودایی و هندویسم و در غرب آن اسلام متولد شده اند.

تور اقساطی آسیا در آژانس پیله های عصر پرواز به مقصد کشورهای مختلفی برگزار می شود. می توانید از کشوری مثل امارات متحده عربی بازدید کنید و برج خلیفه ی دبی را ببینید. کشورهای پر راز و رمز شرق آسیا مثل ژاپن، اندونزی و تایلند در تواقساطی آسیا گنجانده شده اند. در کنار این ها کشور عزیزمان ایران که دارای تاریخی چشم گیر و از افتخارات آسیا است را باید ذکر کرد. تورهای داخلی پیله های عصر پرواز به شما کمک می کنند ایران را بهتر بشناسید. هم چنین شما می توانید به هند به عنوان یک شبه قاره که سرزمین عجایب است سفر کنید.

با پیله های عصر پرواز، برترین قاره های جهان به صورت اقساطی زیر پای شماست

تور اقساطی اروپا؛ قاره ی سبز

قاره ی اروپا به قاره ی سبز معروف است. بیشتر کشورهای این قاره به صنعت و پیشرفت خود معروف هستند، با این وجود مناطق سرسبز و زیبا و تاریخ جالبی هم دارند. سفر با تور اقساطی اروپا به شما امکان بازدید از بقایای امپراطوری های بزرگی مثل روم و یونان را می دهد. تور اقساطی اروپا در آژانس پیله های عصر پرواز شما را به کشورهایی مثل هلند و اسپانیا می برد. بازدید از فرانسه و جاذبه های فرهنگی آن مثل موزه لوور یا برج ایفل از آرزوهای گردشگران دنیاست. کلیسای نوتردام با تاریخ جذاب و معماری خیره کننده از دیگر جذابیت های این کشور عاشقانه است. کشور هلند به گل های لاله ی زیبایش معروف است. با این حال کمتر کسی است که نداند آثار ون گوگ بزرگ، در موزه ون گوگ در هلند قرار دارد.

در تور اقساطی اروپا کشور اسپانیا از مقاصد جذاب است. اکثر ما اسپانیا را به فوتبالش و ال کلاسیکو می شناسیم. شهر مادرید و بارسلون که عاشقان فوتبال خاطراتی تلخ و شیرین از آن ها دارند، در اسپانیا قرار دارد. اسپانیا کشوری پادشاهی است که موزه ها و پارک های متنوعی در آن یافت می شود. در بخشی از تاریخ اسپانیا مسلمانان به آن چیره شدند و این کشور مسلمان بود. به همین دلیل برخی جاذبه ها با رنگ و بوی اسلامی هنور در این کشور یافت می شوند. در میان تور اقساطی اروپا کشور یونان نیازی به توضیح ندارد. یونان با این که از نظر جغرافیایی ارواسیایی محسوب می شود از نظر سیاسی متعلق به قاره اروپا است. سواحل یونان و آثار باستانی و الهه های یونانی چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند. تور اقساطی اروپا را برای بازدید از این جاذبه ها از دست ندهید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

کد خبر: ۲۱۳٬۴۲۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha