۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
اصناف با تمام ارگان های ذیربط هماهنگی لازم را دارند
نایب رئیس اتاق اصناف تهران:

اصناف با تمام ارگان های ذیربط هماهنگی لازم را دارند

درستی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران از همکاری با وزارت بهداشت گفت: اصناف با تمام ارگان های ذیربط از جمله وزارت بهداشت یا نیروی انتظامی هماهنگی لازم را دارند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، ابراهیم درستی با اشاره به اینکه صنوف در سه مرحله فعالیت خود را در دوران کرونا آغاز کردند، گفت: در مرحله نخست ۷۵۶ هزار واحد صنفی در زمانی که کرونا وجود داشت، فعالیت خود را آغاز کردند که نانوایی ها و خواروبار فروشی ها از آن جمله بودند.

وی درباره فعالیت واحدهای صنفی پر خطر از روز سه شنبه ۶ خرداد، اظهار کرد: این واحدها از جمله رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی کار خود را آغاز می کنند یعنی به عنوان مثال میزهای خود را به یک سوم کاهش می دهد و مسائل بهداشتی مانند استفاده از ضدعفونی و ماسک و دستکش را رعایت می کنند.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران به برخی دیگر از واحدهای صنفی اشاره و اظهار کرد: قهوه خانه های سنتی نیز از روز سه شنبه باز شده‌اند اما نباید در حال حاضر قلیان مصرف کنند زیرا شلنگ قلیان به وسیله چند نفر مصرف می شود و امکان شیوع بیماری را دارد.

وی در این زمینه تصریح کرد: برای قهوه خانه های سنتی پیشنهاد داده ایم در صورت تائید ستاد ملی کرونا، از شلنگ های یک بار مصرف استفاده و نهایتاً اصول بهداشتی را رعایت کنند.

درستی با تصریح بر اینکه واحدهای صنفی در ایام کرونا، روزهای سختی را پشت سر گذراندند، اظهار کرد: البته این مشکل در تمام دنیا به وجود آمده است و امیدوار هستیم این دوران را پشت سر بگذاریم.

وی از همکاری با واحدهای نظارتی وزارت بهداشت گفت و بیان کرد: اصناف با تمام ارگان های ذیربط از جمله وزارت بهداشت و یا نیروی انتظامی هماهنگی لازم را دارد و با توجه به شرایط کرونا، به صورت جدی موارد بهداشتی توسط اصناف رعایت می شود.

کد خبر: ۲۱٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha