۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
چگونه از شیراز به کیش سفر کنیم؟

چگونه از شیراز به کیش سفر کنیم؟

با توجه به نزدیکی شیراز به کیش، این جزیره دوست‌داشتنی هر ساله میزبان مسافران زیادی از شهر شیراز است.

به گزارش بازار، با توجه به نزدیکی شیراز به کیش، این جزیره دوست‌داشتنی هر ساله میزبان مسافران زیادی از شهر شیراز است. به همین دلیل، مسافران با روش‌های مختلفی می‌توانند خودشان را از شیراز به کیش برسانند و سفر دلچسب و خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. شاید شما هم قصد داشته باشید که از این شهر به کیش بروید و پیش از خرید بلیط شیراز به کیش بپرسید که بهترین روش سفر به جزیره کیش از شیراز کدام است؟ در این مطلب قرار است راه‌های سفر به کیش از شیراز را همراه با مزایا و معایب آنها مورد بررسی قرار دهیم و به شما بگوییم که کدامیک بهترین روش برای شما محسوب می‌شوند. با ما همراه باشید.

چگونه از شیراز به کیش سفر کنیم؟

سفر زمینی به کیش از شیراز با خودرو شخصی

اگر اهل سفرهای جاده‌ای هستید و ترجیح می‌دهید با خودرو شخصی‌تان مسافرت به کیش را تجربه کنید، باید بدانید که با توجه به مسیر انتخابی، سرعت خودرو و ترافیک، تقریبا ۸-۶ ساعت را در راه خواهید بود و برای انتقال خودرو به کیش نیز ۵-۳ ساعت زمان صرف خواهید کرد. هر چند که در وهله اول سفر به خودرو شخصی راحت‌تر به نظر می‌آید، اما این روش سفر هزینه‌های زیادی روی دستتان می‌گذارد و اگر کمتر از ۵ روز قرار است در کیش بمانید، عاقلانه‌تر این است که روش دیگری را برای سفر به کیش از شیراز در نظر بگیرید. اگر در نهایت تصمیم به مسافرت با خودرو شخصی خود گرفتید، حتما نکات زیر را به‌یاد داشته باشید:

  • در رابطه با تاریخ حرکت خود از شیراز به کیش برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است نتوانید در ساعات میانی روز به بندرعباس برسید و مجبور شوید که یک شب را در این بندر سر کنید.
  • حتما قبل از شروع سفر معاینه فنی خودرو را انجام دهید تا سفر ایمنی را تجربه کنید.
  • اگر تصمیم دارید که بدون خودرو عازم کیش شوید، حتما از قبل پارکینگ مناسبی پیدا کنید.
  • جاده امن‌تر را برای سفر انتخاب کنید و از عجله حین رانندگی بپرهیزید.

سفر زمینی به کیش با اتوبوس

از دیگر روش‌هایی که مسافران از طریق آن می‌توانند خودشان را از شیراز به کیش برسانند، خرید بلیط اتوبوس است. این روش با توجه به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای بسیاری از مسافران به‌حساب می‌آید. اگر انتخاب شما هم سفر با اتوبوس است، ابتدا باید خودتان را به بندرعباس برسانید و از آنجا، به بندر چارک بروید. سپس، با استفاده از شناورها به کیش بروید. در این حالت، نزدیک به ۱۶-۱۲ ساعت را در راه خواهید بود. اگر قصد دارید که سفری اقتصادی را به کیش تجربه کنید، اتوبوس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در غیر این صورت، بهتر است روش دیگری مانند سفر هوایی را انتخاب کنید تا مسافرت راحت‌تر و بی‌دغدغه‌تری را داشته باشید.

چگونه از شیراز به کیش سفر کنیم؟

سفر هوایی از شیراز به کیش

خرید بلیط هواپیما کیش، بهترین و سریع‌ترین راه برای سفر به کیش است. اگر چه در این حالت هزینه بیشتری را برای سفر پرداخت خواهید کرد، با این حال فاصله شیراز تا کیش را در عرض کمتر از یک ساعت طی خواهید کرد و زمان بیشتری برای گردش در شهر خواهید داشت. خوشبختانه هر هفته پروازهای زیادی در مسیر شیراز به کیش انجام می‌شود و برای تهیه بلیط هواپیما با چالش و مشکل خاصی مواجه نخواهید بود.  

بهترین زمان سفر به کیش چیست؟

بهترین زمان سفر، به هدف شما از مسافرت به کیش بستگی دارد. اگر دوست دارید حین اقامتتان در کیش تفریحات آبی جزیره را امتحان کنید، تابستان بهترین زمان سفر خواهد بود. در این فصل، جشنواره‌های خرید بسیار خوبی هم در کیش برگزار می‌شود و مسافرانی که قصد خرید دارند، می‌توانند در این بازه زمانی به کیش بروند. در عوض، اگر می‌خواهید در شرایطی از کیش بازدید کنید که هوا در دلپذیرترین حالت خود قرار دارد، از اوایل آذر تا اواخر فرودین برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. همچنین، افرادی که مایل هستند سفری اقتصادی را تجربه کنید و هزینه کمتری را برای خرید بلیط و سایر خدمات بپردازند، بهتر است اوایل پاییز، تابستان و دو ماه پایانی بهار را برای سفر انتخاب کنند.

چگونه از شیراز به کیش سفر کنیم؟

فلای تودی، مرجع معتبر خرید بلیط هواپیما شیراز به کیش

کیش با جاذبه های دیدنی و تفریحی فراوان خود، سالانه میزبان هزاران گردشگر در سراسر نقاط ایران است. اگر ساکن شیراز هستید و قرار است از این شهر تاریخی به کیش بروید، در این مطلب روش‌های سفر به کیش را معرفی کردیم و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. حال خودتان با توجه به اولویت‌ها و بودجه‌ای که برای سفر کنار گذاشته‌اید، باید بهترین روش سفر را انتخاب کنید. اگر انتخاب شما سفر هوایی به کیش است، برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید و بلیط خود را با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل های ارزان کیش است که با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل، سفر دلچسب و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

کد خبر: ۲۱۳٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha