۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
جذب بیش از ۹۰ درصد اعتبارات استان بوشهر| اولویت توزیع بودجه، تکمیل طرح‌ها تا پایان سال جاری است
استاندار بوشهر خبر داد:

جذب بیش از ۹۰ درصد اعتبارات استان بوشهر| اولویت توزیع بودجه، تکمیل طرح‌ها تا پایان سال جاری است

بوشهر- استاندار بوشهر از جذب بیش از ۹۰ درصد اعتبارات استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و گفت: اولویت استان در توزیع بودجه، تکمیل طرح‌ها تا پایان سال جاری است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به وحدت بی‌نظیر در استان بوشهر اظهار داشت: وحدت و همدلی رمز موفقیت در کارهاست و در استان شاهد هماهنگی و همدلی کاملی بین مسئولان هستیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای عمران و آبادانی در استان افزود: در سال گذشته، در اجرای پروژه‌های عمرانی اعم از آبرسانی و راهسازی و نهضت مسکن و ...عملکرد خوبی داشتیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر جزو استان‌های پیشرو در جذب سرمایه بخش خصوصی است خاطر نشان کرد: در حوزه سرمایه گذاری و بخش خصوصی نیز عملکرد خوبی داشتیم و تلاش این حوزه قابل توجه است.

وی با تقدیر از دولت در مصوبات ارزشمند سفر استانی گفت: در انتهای سال سفر دولت به استان‌را داشتیم، آنچه درخواست کردیم و دولت در توانش بود، کمک کرد.

استاندار بوشهر افزود: حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر بود و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز برای رونق کسب و کار مصوب شد.

وی با اشاره به امنیت پایدار در استان یادآور شد: در حوزه امنیت، با کمترین هزینه امنیت را ایجاد کردیم و با هماهنگی ارزشمند شورای تامین در نقاط مختلف استان، امنیت پایدار ایجاد شد.

رئیس جمهور با حساسیت و دقت فوق‌العاده، مسایل و مشکلات حوزه‌های مختلف را رصد و پیگیری می‌کند و ما نیز به عنوان مدیران دولت باید در این راستا اهتمام ورزیم

استاندار بوشهر خواستار دقت مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم شد و اظهار داشت: رئیس جمهور با حساسیت و دقت فوق‌العاده، مسایل و مشکلات حوزه‌های مختلف را رصد و پیگیری می‌کند و ما نیز به عنوان مدیران دولت باید در این راستا اهتمام ورزیم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه اعتبارات خوبی در سال ۱۴۰۱ به استان ترزیق و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت گفت: باید استفاده بهینه را از این اعتبارات برای عمران و آبادانی استان ببریم.

محمدی زاده بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد اعتبارات استان جذب شدند و این در حالیست که در سال قبل از آن، تنها ۳۸ درصد جذب داشتیم.

وی در ارتباط با اولویت‌بندی تخصیص اعتبارات نیز تصریح کرد: پروژه‌های نیمه تمام، در صورتی تخصیص اعتبار و بودجه می‌گیرند که تا پایان امسال تکمیل شوند، ضمن اینکه، اشتغالزایی از مهم‌ترین موارد در توزیع اعتبارات است.

محمدی‌زاده افزود: بیش از ۷۶۰ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر، منجر به عقد قرارداد شد که این مهم با مدیریت معاون اقتصادی استانداری باید به طور کامل محقق شود.

وی بر لزوم مقابله با فساد اداری تاکید کرد و گفت: بازرسی و سایر دستگاه‌های ذیربط در این مورد، اهتمام جدی داشته باشند.

ستاد تنظیم بازار و ستاد تسهیلات سفر تا پایان حضور مهمانان نوروزی فعال و پویا ادامه دهند

استاندار بوشهر با اشاره به حضور چشمگیر مهمانان نوروزی در استان اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار و ستاد تسهیلات سفر تا پایان حضور مهمانان نوروزی فعال و پویا به کار خود ادامه دهند.

محمدی‌زاده به اشتغال جوانان در صنایع استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: مصوبه جذب حداقل ۵۰ درصد جوانان بومی استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی مورد تاکید رئیس جمهور قرار دارد و منطقه ویژه پارس جنوبی و سایر مدیران حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در این راستا، نباید کم‌کاری کنند.

وی بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع، در واقع انجام کار مردم است و علاوه بر تکریم ظاهری، باید عملا نیز تمام توان خود را برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم به کار ببندیم.

کد خبر: ۲۱۳٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha