۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
ادامه ریزش اصلاحی نرخ جفت ارز یورو به پوند| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار فارکس؛

ادامه ریزش اصلاحی نرخ جفت ارز یورو به پوند| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

جفت ارز یورو به پوند (EUR/GBP) صبح روز دوشنبه نیز به ریزش سه روزه خود ادامه داده و به محدوده ۰.۸۷۹۵ رسید.

به گزارش بازار؛ جفت ارز یورو به پوند (EUR/GBP) صبح روز دوشنبه نیز به ریزش سه روزه خود ادامه داده و به محدوده ۰.۸۷۹۵ رسید. این جفت ارز همچنین در حال حاضر، زیر محدوده HMA۱۰۰ ساعته در حرکت بوده که نشان از ادامه احتمالی ریزش جفت ارز مذکور دارد.

همچنین دو اندیکاتور MACD و RSI نیز در محدوده فروش قرار دارند که با در نظر گرفتن تشکیل نمودار سر و شانه نشان دهنده ادامه ریزش نرخ در بازار فارکس برای این جفت ارز است.

ادامه ریزش اصلاحی نرخ جفت ارز یورو به پوند| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

با این حال، روند نزولی بیشتر قیمت به شکست واضح خط گردن در نمودار نرخ این جفت ارز بستگی داشته که در زمان انتشار این گزارش روی ۰.۸۷۷۵ قرار دارد.

به دنبال آن، یک خط حمایت صعودی از ۱۵ مارس، در محدوده نزدیک به ۰.۸۷۴۵، ممکن است به عنوان یک توقف میانی در طول مسیر اصلاح نرخ عمل کند.

اما در صورت تمایل نرخ به تغییر روند و حرکت رو به بالا، این نرخ می بایست حتما از نقطه HMA۱۰۰ عبور نماید که در این صورت، نرخ می تواند تا سطح ۰.۸۸۱۰ پیشروی داشته باشد.

در صورت رخداد چنین اتفاقی، اهداف بعدی گاوها روی مقاومت های بعدی یعنی ۰.۸۸۶۵ و ۰.۸۹۰۰ قرار خواهند داشت. همچنین توجه داشته باشید که پیک نرخ ماهانه جفت ارز یورو به پوند روی ۰.۸۹۰۰ قرار دارد.

کد خبر: ۲۱۳٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha