۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
حجم سرمایه‌گذاری استان زنجان ۲۵۰۰ میلیارد تومان است
استاندار زنجان:

حجم سرمایه‌گذاری استان زنجان ۲۵۰۰ میلیارد تومان است

زنجان - استاندار زنجان گفت: زنجان برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است و در همین راستا آمار بیانگر آن است که حجم سرمایه‌گذاری استان بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین استان زنجان در محل استانداری، گفت: اتفاقات نامطلوبی در گذشته در صدور مجوزها افتاده و برای یک یا چند مورد کاربری اخذ شده است.

وی اظهار کرد: صدور هرگونه مجوز باید تعریف دقیقی داشته باشد تا متقاضیان، تفسیر دیگری نداشته و در همان رشته اصلی فعالیت لازم را داشته باشند.  

استاندار زنجان گفت: مسائل اجتماعی باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گیرد و الزامات منطقی در سیستم شهری نیز پیش‌بینی شود.

حقیقی در خصوص مسائل پیش‌آمده در حسین‌آباد شهرستان ابهر، گفت: علاوه بر اجرای قانون باید صَرفه و صلاح مردم نیز در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه مسائل مطرح شده در جلسه باید کارشناسی شده و درست باشد، تاکید کرد: جلسه کار گروه زیر بنایی و توسعه روستایی در استان باید دو هفته پشت سر هم برگزار شود.

استاندار زنجان به موضوع مهم پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: این طرح مورد توجه و تمجید معاون اول رییس‌جمهور قرار گرفته و از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواسته شده که استان‌های دیگر هم از تجارب استان زنجان در این زمینه بهره مند شوند.  

حقیقی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی بخش اقتصادی باید به پنجره واحد سرمایه گذاری توجه کنند، گفت: با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری می‌توان بسیاری از مشکلات پیش روی حوزه سرمایه‌گذاری را حل کرد و زنجان در این زمینه پیش‌قدم بوده است.  

وی تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌های مختلف در پنجره واحد سرمایه‌گذاری از جلسات بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه ‌شود.

استاندار زنجان گفت: باید در جلسات مشکلات و مسائل موجود در زمینه پنجره واحد سرمایه گذاری  برطرف شود تا کارهایی که به صرفه و صلاح مردم است اجرایی شود.  

حقیقی افزود: زنجان برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است و در همین راستا آمار بیانگر آن است که حجم سرمایه‌گذاری استان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۲۱٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha