۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
نظارت بر تاسیسات گردشگری استان سمنان تشدید شد
دبیر ستاد خدمات سفر به بازار گفت:

نظارت بر تاسیسات گردشگری استان سمنان تشدید شد

سمنان- کرم زاده، دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان از تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری و اسکان و اقامت مسافران نوروزی در استان خبر داد.

امیر کرم زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه نظارت بر تاسیسات گردشگری استان سمنان تشدید شد، بیان کرد: ۱۴ روز از طرح نوروزی می گذرد و تا پایان دومین روز از فروردین ماه سال جدید ۲۷۲ بازدید از مراکز گردشگری استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این طرح از تأسیسات گردشگری استان شامل هتل، رستوران بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و ... بازدید به عمل می آید، افزود: بازدید نظارتی با هدف ارتقای خدمت رسانی به زائران رضوی و گردشگران نوروزی، صورت می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه این بازدیدها منجر به ارائه ۱۷ فقره تذکر به تأسیسات گردشگری شده است، بیان کرد: ارائه خدمات، بهداشت، نرخ نامه و ... در زمره مسائلی است که در این بازدیدها مورد توجه قرار می گیرد.

کرم زاده با بیان اینکه نظارت بر تأسیسات گردشگری افزایش‌یافته است، ابراز داشت: ۶۷ هزار نفر در تاسیسات گردشگری استان شامل مدارس، هتل ها و مراکز اقامتی و .... اسکان یافتند.

وی افزود: از روز شانزدهم اسفندماه سال گذشته که طرح نوروزی در سراسر استان سمنان آغاز شده تا روز دوم فروردین ماه ۹۱ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های استان بازدید کردند همچنین یکی از دیدگاه های ما در ستاد خدمت سفر، افزایش ماندگاری مسافران برای استراحت و دوری از تصادفات جاده ای است.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha