۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
تلاش در جهت ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی ایمن تر و رضایت مسافران را رقم می‌زند
معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌ و شهرسازی:

تلاش در جهت ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی ایمن تر و رضایت مسافران را رقم می‌زند

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، از روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه بین المللی مهرآباد بازدیدکرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته، به همراهی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و ابراهیم مرادی عضو هیأت مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد از روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه بین المللی مهرآباد بازدیدکرد.

افندی زاده با بیان اینکه با افزایش تقاضای سفر در نوروز امسال، نظارت بر عملکرد واحدهای خدمت‌رسان باید افزایش یابد، گفت: این موضوع نیازمند مدیریت تقاضا و عرضه از طریق سامانه‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود مسافری است و در کنار آن نظارت بیشتر سازمان هواپیمایی کشوری بر عملکرد ایرلاین ها را می طلبد.

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: باید تلاش کنیم تا با ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن تر از سال‌های قبل را رقم زده و رضایت مسافران را در طول مدت سفر جلب کنیم.

افندی زاده تأکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید برای تأخیرهای پروازها در سفرهای نوروزی پاسخگوی مسافران باشند و از نزدیک با گفتگو با مسافران به رفع مشکلات و شناسایی نارسایی های مطرح شده از سوی ایشان بپردازند.

در این بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت برای آمادگی کامل جهت پذیرش مسافران نوروزی در فرودگاه‌ها را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: امسال ارائه خدمات با محوریت شعار سفر شاد ایران آباد در ترمینال های تمامی فرودگاه‌های کشور صورت می گیرد.

سیدی خاطر نشان کرد: از ماه‌ها قبل اقدامات لازم جهت ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شده و تمامی فرودگاه‌های ما در سراسر ایران آماده خدمات به مسافران و پروازها هستند.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha