۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
مرکز مدیریت و کنترل پروازهای نوروزی آغاز به کار کرد
با هدف نظارت بر پروازهای نوروزی؛

مرکز مدیریت و کنترل پروازهای نوروزی آغاز به کار کرد

­رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز به کار مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: این مرکز از امروز تا ۱۵ فروردین سال آینده به کار خود ادامه خواهد داد و با حضور تمام عوامل نظارتی و اجرایی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی با رصد ۲۴ ساعته، فعالیت‌های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات رسانی به مردم را رصد و پایش خواهند کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، بصورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری سراسر کشور را رصد و با دقت بالا نسبت به همپوشانی احتمالی مشکلات شرکت‌ها و پروازها به صورت آنی تصمیم گیری خواهد کرد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مانیتورینگ تمام فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تأخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اقدامات مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: مدیران و کارشناسان این مرکز با تلاش شبانه‌روزی و اتخاذ تصمیم‌های عاجل بر نحوه خدمات با کیفیت به مسافران هوایی در ایام نوروز نظارت کرده و تلاش خواهند کرد تا خدمات ارائه شده در تعطیلات نوروز مورد رضایت هموطنان قرار گیرد.

کد خبر: ۲۱۲٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha