۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
۱۳۰ کارخانه مازندران از تملک بانک‌ها خارج شدند
معاون استاندار مازندران:

۱۳۰ کارخانه مازندران از تملک بانک‌ها خارج شدند

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره به احیای ۹۱ واحد راکد در شهرک‌های استان گفت: ۱۳۰ کارخانه از تملک بانک‌ها خارج شده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار از تشکیل کارگروه افزایش ظرفیت تولید در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت:این کارگروه در چهار جلسه ۷۱ مصوبه داشته است و حاصل آن آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی بود که سال های سال در تصرف برخی افراد قرار داشت و هیچ اقدامی انجام نداده بودند.

وی احیای ۹۱ واحد راکد در شهرک های صنعتی استان و بهره برداری از ۱۰۷ واحد نیمه تمام را از جمله دستاوردهای دولت بیان کرد و گفت: از ۱۹۲ واحد تملیک شده توسط بانک ها، ۱۳۰ واحد از تملک بانک ها در استان خارج شده است.

وی شمار واحدهای تولیدی و کارخانه های بیش از ۶۰ درصد فیزیکی را در استان ۵۶۱ واحد بیان کرد و گفت: برای این طرح ها ۲۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و تمام توان براین است که این واحدها تکمیل شود.

خیریان پور کشاورزی را از جمله محورهای تولید در استان بیان کرد و گفت: ایجاد و توسعه ۲۷ هکتار گلخانه در استان از برنامه ها بود و توانستیم ۱۱۴ استخر را در مرکز پرورش ماهیان کلاردشت بازسازی کنیم.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: برای تحقق تولید در کنار مولد سازی و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی تلاش کردیم از تسهیلات اختصاصی به استان استفاده کنیم و در سفر رئیس جمهوری به استان برای واحدهای تولیدی پنج هزار و ۸۱۶ میلیارد تومان اعتبار تاکنون پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۱۲٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha