۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
ارزش معاملات هفتگی بورس انرژی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان

ارزش معاملات هفتگی بورس انرژی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته پایانی اسفند ۱۴۰۱ به‌حدود ۸۵ هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، این هفته ۳۰۲ هزار و ۴۱۵ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۷۱ هزار و ۹۸۶ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال در تابلوی نفت، گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۸۴ درصد از ارزش کل معاملات این هفته بود.

در هفته منتهی به ۲۴ اسفند، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۶۰ هزار و ۳۶۰ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ۱۱ هزار و ۶۲۶ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال بود.

در این هفته فراورده‌های گاز مایع، ته‌مانده برج تقطیر و بوتان در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های سبد پایه ۱۰۲، میعانات گازی و سی‌اس‌او در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

در هفته پایانی اسفند ۱۰۰ هزار و ۳۲۱ گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی به ارزش ۲ هزار و ۵۳۴ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال در تابلوی گواهی سپرده حامل‌های انرژی معامله شد. ۱۳ هزار و ۳۸۲ گواهی ظرفیت به ارزش ۸۳۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال نیز در این هفته در بورس انرژی ایران معامله شد.

ارزش معاملات یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۲۴۲ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در هفته چهارم اسفند نیز بیش از ۱۰ هزار و ۲۲ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال بود. همچنین ۵۶۲ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۸۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۴۰۳ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال و ۱۶ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال در این هفته دادوستد شد.

کد خبر: ۲۱۲٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha