۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
اجرای پروژه مترو تهران پردیس سال آینده آغاز می‌شود
نماینده تهران در مجلس:

اجرای پروژه مترو تهران پردیس سال آینده آغاز می‌شود

پردیس - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه مترو تهران پردیس با تخصیص ردیف بودجه سال آینده آغاز می‌شود.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص لزوم زیر ساخت‌های پردیس گفت: با توجه به رشد جمعیت در این شهر، نیازمند زیرساخت‌های کلان هستیم.

وی بیان کرد: شهر جدید پردیس با بارگذاری جمعیتی و تکمیل واحدهای مسکن مهر بعد از چند سال به جمعیتی چند برابر خواهد رسید بنابراین مشکلات خدمات دهی در تمام بخش‌ها، پاسخگوی نیاز جمعیتی نیست و باید اقداماتی برای تقویت زیرساخت‌ها انجام شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه امور زیربنایی برای ایجاد توازن در شاخص های افزایش جمعیت و خدمات رفاهی ساکنان آتی شهرستان پردیس، ضروری است.

وی با اشاره به مشکلات شهروندان اظهار داشت: مشکلات عوارض آزادراه سردار سلیمانی (تهران پردیس)، تردد در جاده قدیم و راه‌های دسترسی شهرستان و توجه بیش از پیش به کاهش آلودگی هوا و لزوم گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی، نیاز به احداث مترو در پردیس را دوچندان کرده است.

ذوالقدر خاطر نشان کرد با توجه به در نظر گرفتن ردیف بودجه برای متروی تهران - پردیس، این پروژه سال آینده آغاز می‌شود که تحولی بزرگ در مسیر تهران - پردیس و بالعکس ایجاد خواهد شد ضمن اینکه در بودجه سال قبل نیز اعتباری برای این امر تخصیص داده شد و حسب اعلام مسئولان، اقدامات اجرایی آن به زودی شروع می شود.

کد خبر: ۲٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha