۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
لزوم تعیین زمان‌بندی قابل پایش از سوی شرکت عمران جهت اتمام مسکن مهر
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد

لزوم تعیین زمان‌بندی قابل پایش از سوی شرکت عمران جهت اتمام مسکن مهر

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در توئیتی به حضور خود درمراسم بررسی مشکلات متقاضیان ‌مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد، از سوی ‌بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اشاره کرد.

به گزارش بازار، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت: ‌به منظور بررسی مشکلات متقاضیان ‌مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد، مراسمی از سوی ‌بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تحت عنوان «حصار مسکن» در میان ساختمان‌های نیمه‌ساز فاز ۸ شهر جدید پردیس برگزار شد تا به همراه آقایان موسوی و شاکری از نزدیک مشکلات متقاضیان و ساکنان مسکن مهر را بشنویم.

‌براساس بررسی‌های هیأت بازرسی ‌کمیسیون اصل نود درحالی ‌ شرکت عمران شهرهای جدید به دلیل نبود منابع مالی از انجام تعهدات خود در مسکن مهر پردیس سرباز می‌زند که با تورم ۱۰ برابری نیروی انسانی روبرو است و ۱.۵ سال است که با سرپرست اداره می‌شود و هیئت مدیره آن کامل نیست.

‌متأسفانه با وجود صف ۳۰ هزار نفری مردم، شاهد سفارشات به افرادی خاص و گروه‌هایی با دسترسی های مختلف برای دریافت مسکن از طریق شرکت عمران هستیم که در سال‌های مختلف انجام شده است. لذا آنچه از شرکت شهرهای جدید مطالبه خواهد شد، زمان‌بندی واقعی، کمی و قابل پایش جهت اتمام مسکن مهر است.

کد خبر: ۲۱۱٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha