۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
۱۵۰ تن گوشت قرمز به زودی در استان ایلام توزیع می شود
استاندار ایلام:

۱۵۰ تن گوشت قرمز به زودی در استان ایلام توزیع می شود

ایلام- استاندار ایلام گفت: برای بحث تنظیم بازار، ۱۵۰ تن گوشت قرمز به زودی در استان ایلام توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا به‌صورت سرزده از غرفه‌ها، شرکت پشتیبانی امور دام، انبار غله و سردخانه ذخیره سازی میوه شهر ایلام بازدید کرد و در جریان عرضه میوه، مرغ، ماهی و خشکبار در غرفه‌ها، میزان ذخیره سازی گوشت و مرغ در انبار پشتیبانی امور دام و اقلام اساسی در انبار شرکت غله قرار گرفت.

وی در نخستین برنامه خود در بازدید از غرفه‌های عرضه میوه در شهر ایلام، گفت: عرضه میوه در ایلام باید طبق نرخ نامه و اختلاف قیمت‌ها هر کیلو میوه باید با میدان میوه و تره بار تهران، تنها رقمی ناچیز برای هزینه حمل و نقل باشد.

استاندار ایلام بیان داشت: روزانه نرخ نامه فروش میوه در غرفه‌ها به جهاد کشاورزی اعلام و تیم‌های تعزیرات بر عرضه میوه در غرفه‌ها طبق قیمت اعلام شده نظارت مستمر داشته باشد.

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز در بازار نیز خاطرنشان کرد: حواله ۱۵۰ تن گوشت قرمز صادر و به زودی وارد استان می‌شود و باید دستگاه‌های متولی بر توزیع آن نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.

وی همچنین در بازدید از انبار مرغ و گوشت واقع در شرکت پشیتبانی امور دام استان گفت: تلاش می‌کنیم به اندازه تقاضای مردم ذخیره سازی داشته باشیم تا مردم بتوانند به راحتی گوشت و مرغ مورد نیاز خود را تهیه کنند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه برنامه‌های خود از انبار کالاهای اساسی شرکت غله استان نیز بازدید و در جریان میزان ذخیره اقلام و کالاهای اساسی در این انبار قرار گرفت و گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد. گفتنی است دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در این بازدید به مدیران دستگاه‌های متولی دستور داد به صورت روزانه بر عرضه میوه، اقلام و کالاهای اساسی نظارت داشته باشند.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha