۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
برکناری سرپرست یکی از زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری

برکناری سرپرست یکی از زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری

سرپرست شرکت آپاداناسرام از کار برکنار شد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق، سرپرست شرکت آپاداناسرام، را براساس گزارش‌های رسیده به سامانه نظارت مردمی این صندوق برکنار کرد.

در متن نامه ترکی آمده است:گزارش‌های واصله به اینجانب حکایت از مصوباتی خارج از عرف در یکی از جلسات هیات مدیره شرکت‌های ذیل هلدینگ دارد. درحالیکه اینجانب به صورت مکتوب به تمامی شرکت‌ها ابلاغ نمودم که از هرگونه اقدام تشریفاتی که مغایر با سطح زندگی عموم بازنشستگان است اجتناب نمایید، دقایقی پیش از طریق سامانه نظارت مردمی مطلع شدم که در جلسه هیئت مدیره شرکت آپادانا سرام به شماره جلسه ۳۷۳، مصوباتی وضع شده که مغایر با ابلاغ‌های گذشته اینجانب و سیاست‌های دولت انقلابی است. در ادامه این نامه آمده است: در راستای اجرای منویات رئیس محترم جمهوری، بارها تاکید شد که صندوق بازنشستگی کشوری در مبارزه با کج روی‌ها عزم جدی دارد و سامانه نظارت مردمی در راستای همین امر مهم راه اندازی شد.

گفتنی است، سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۶ اسفند امسال طی مراسمی رونمایی و در سایت این صندوق به نشانی cspf.ir آغاز به کار کرد.

تایید مصوبه خرید خودرو برای حوزه مدیر عامل و خرید هدیه برای برخی مسئولان، علت برکناری سرپرست شرکت آپاداناسرام اعلام شده است.

کد خبر: ۲۱۱٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جواد بازنشته DE ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      0 0
      شایان ذکر می‌باشد تمامی مدیران ومسولین که در صندوقهای بازنشستگی از جمله صندوق بازنشستگی نفت می‌باشد باید عوض شود تا مشکلات بازنشستگان حل شود اگر خواستن اعتراضات خاتمه پیدا کند