۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
بوکینگ و مسابقه متفاوت، نوروز از شما، تابستان از ما

بوکینگ و مسابقه متفاوت، نوروز از شما، تابستان از ما

قرعه کشی نوروزی بوکینگ را از دست ندهید. نوروز از شما، تابستان از ما. اگر می خواهید تابستان خود را بدون هزینه در سفر و گشت و گذار سپری نمایید، این فرصت را غنیمت بشمارید.

به گزارش بازار، قرعه کشی نوروزی بوکینگ را از دست ندهید. نوروز از شما، تابستان از ما. اگر می خواهید تابستان خود را بدون هزینه در سفر و گشت و گذار سپری نمایید، این فرصت را غنیمت بشمارید. بوکینگ یک قرعه کشی هیجان انگیز در برنامه های خود دارد که تابستان گرم شما را در کنار خانواده و دوستانتان دلچسب تر می کند.

قرعه کشی هیجان انگیز بوکینگ:

آیا تا به حال در مسابقه ای، یک تور رایگان یا سفر بدون نیاز به پرداخت هزینه، برنده شده اید؟ اگر خیر که با بوکینگ احتمال برنده شدن شما زیاد است. هر شخصی که از تاریخ ۱۰ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ از بوکینگ تور رزرو نماید می تواند در این مسابقه شرکت کند. مسابقه فوق که در تاریخ ۲۷ اسفند برگزار می شود، جوایز هیجان انگیزی دارد که به شرح زیر می باشند:

  • برنده اول: ۲۰ میلیون تومان اعتبار حساب در بوکینگ برای ۵ نفر

  • برنده دوم: ۱۰ میلیون تومان اعتبار حساب در بوکینگ برای ۵ نفر

  • برنده سوم: ۵ میلیون تومان اعتبار حساب در بوکینگ برای ۱۰ نفر

قرعه کشی نوروزی بوکینگ را از دست ندهید
 

شما می توانید از این اعتبار در بازه ۱ تیر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ استفاده کرده و به یک سفر فوق العاده با کمترین هزینه بروید. به عنوان یک نکته در نظر داشته باشید که اگر در این بازه از جایزه خود استفاده نکنید، امتیاز آن از برنده قرعه کشی سلب می شود.

نتیجه قرعی کشی نیز از طریق سایت رسمی بوکینگ و صفحات اجتماعی این آژانس اطلاع رسانی می شود. لذا تا زمان باقی است، فرصت را از دست ندهید و برای عید و تابستان خود برنامه عالی بچینید. این موقعیت عالی می تواند دغدغه های هزینه سفر، رزرو هتل و ... را از بین ببرد. تا زمان باقی است برای رزرو تور اقدام کنید.

کد خبر: ۲۱۱٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha