۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
۱۵ منتخب اتاق بازرگانی استان بوشهر مشخص شدند
با پایان شمارش آرا؛

۱۵ منتخب اتاق بازرگانی استان بوشهر مشخص شدند

بوشهر- با پایان شمارش آرا، منتخبین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بوشهر برای دوره چهار ساله مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، دقایقی پیش شمارش آرای انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بوشهر انجام و ۱۵ منتخب اتاق بازرگانی استان بوشهر مشخص شدند.

در این انتخابات که امروز شنبه ۲۰ اسفند در محل اتاق بازرگانی با مشارکت ۶۲۰ نفر از اعضای اتاق برگزار شد، ۵ نفر در حوزه بازرگانی، ۵ نفر در حوزه صنعت، ۳ نفر در حوزه کشاورزی و ۲ نفر در حوزه معدن با رای اعضا، انتخاب و برای یک‌ دوره چهار ساله، سکان اتاق بازرگانی را در دست می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، در حوزه بازرگانی، خورشید گزدرازی، عبدالرسول ابراهیمی، حسین مظفری، میلاد خوددامی و سجاد یکوکسان انتخاب شدند.

در حوزه صنعت نیز سید جبار موسوی، ندیر پورجم، سید حسین رضوی، محمدصادق علامی و آرمان گتویی‌ زاده انتخاب شدند.

در حوزه کشاورزی امیر شهریاری، ابراهیم زکی و اسماعیل مومنی برگزیده شدند و در حوزه معدن نیز احمد مرادی و عباس موحدفر انتخاب شدند.

خورشید گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر در پایان شمارش آرا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: انتخابات در آرامش کامل و با مشارکت قابل توجه اعضا برگزار شد.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد اعضا را با عملکرد مناسب و افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها بدهیم و رضایت خاطر این عزیزان و مردم شریف استان بوشهر را فراهم کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: در چهار سال اخیر با تمام وجود در راستای توسعه و پیشرفت استان در کنار مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس و فعالان بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی فعالیت کردیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر ندادیم.

کد خبر: ۲۱۱٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha