۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
اجرای طرح عیدانه سازمان استاندارد در گلستان |نظارت مستمر از ۱۵ اسفند تا نیمه فروردین ادامه دارد
مدیر کل سازمان استاندارد گلستان:

اجرای طرح عیدانه سازمان استاندارد در گلستان |نظارت مستمر از ۱۵ اسفند تا نیمه فروردین ادامه دارد

گرگان- حسینی، مدیر کل استاندارد گلستان از آغاز طرح ویژه عیدانه سازمان استاندارد خبرداد و گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی نظارت دقیق و مستمر بر مراکز اقامتی انجام می شود.

سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، زائر سراها، رستوران ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می شود.

مدیر کل استاندارد گلستان با بیان اینکه این طرح از ۱۵ اسنفند آغاز شده و تا نیمه فروردین ادامه دارد، گفت: نظارت‌ بر بازار در ایام نوروز تشدید خواهد شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها، کالا و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل مضاعف خواهد شد ضمن اینکه در صورت وجود یا توزیع کالاهای فاقد پروانه و استاندارد پایین‌، برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

مدیر کل استاندارد استان گلستان با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بالطبع تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات افزایش می یابد بنابراین کنترل و نظارت ویژه بر بازار توسط بازرسان این اداره‌ کل در قالب طرح عیدانه پیگیری خواهد شد.

وی در خاتمه یادآور شد: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با ارسال کد ده رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا مطلع شوند و در صورت مشاهده مغایریت با استاندارد، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha