۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
جلوگیری از نوسانات قیمت ها و ایجاد ثبات در بازار در دستور کار دولت
در جلسه ستاد اقتصادی دولت تاکید شد

جلوگیری از نوسانات قیمت ها و ایجاد ثبات در بازار در دستور کار دولت

در نشست ستاد اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور، بر لزوم ایجاد ثبات و آرامش در بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت ها در حوزه های مختلف از جمله ارز تاکید شد.

به گزارش بازار، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت جمعه شب نشست ویژه و فوق العاده تشکیل داد و چند موضوع اقتصادی کشور را بررسی کرد.

در این نشست که به ریاست آقای رئیسی برگزار شد بعد از گزارش سازمان برنامه و بودجه از تصویب لایحه بودجه سال آینده کل کشور و میزان تغییرات و اصلاحات به عمل امده در این لایحه در مجلس شورای اسلامی،.موضوع نرخ ارز و کاهشی شدن آن بررسی شد و بانک مرکزی گزارشی از اقداماتش در حوزه داخلی و بین المللی ارایه کرد.

در نشست روز جمعه ستاد هماهنگی اقتصادی همچنین بر ضرورت جلوگیری از نوسانات قیمت ها در حوزه های مختلف از جمله ارز، دارو، مواد غذایی، مسکن و صنایع تولیدی و پر مصرف و لزوم ایجاد ثبات و آرامش در بازار در روزهای پایانی سال جاری و نیز ارائه برنامه تثبیت بازار و کاهش التهاب در سال ۱۴۰۲ تاکید و راهکاری پیشنهادی در این زمینه بررسی شد

بررسی الزامات تحقق رونق تولید وارائه راهکارهای تامین مالی برای اجرا و تکمیل پروژه های بزرگ وزیرساختی کشور در جهت تحقق رشد هدف گذاری شده و لزوم تلاش پیگیر و منسجم همه دستگاه ها و نهادها با مشارکت بخش عمومی و دولتی در این زمینه از دیگر محورهای دستور کار جلسه دیشب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha