۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
توزیع روزانه ۲۰ تن گوشت گرم با قیمت ۲۶۰ هزار تومان در مازندران
رئیس جهاد کشاورزی مازندران به بازار خبر داد؛

توزیع روزانه ۲۰ تن گوشت گرم با قیمت ۲۶۰ هزار تومان در مازندران

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه ۲۰ تن گوشت گرم با نرخ مصوب برای تنظیم بازار در استان عرضه می‌شود.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که تاکنون ۴۷۰ تن مرغ منجمد با کیلویی ۴۳ هزار تومان به بازار تزریق شده است، افزود: بیش از نیاز استان مرغ منجمد ذخیره سازی شده است.

وی با عنوان این که مازندران تامین کننده مرغ منجمد ۱۱ استان کشور است، از ذخیره سازی ۲۱ هزار و ۶۰۰ تن مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: این میزان ۳۰ درصد فراتر از برنامه است.

وی با بیان این که کسری مرغ منجمد در استان وجود ندارد، گفت: همچنین در حال ارسال مرغ منجمد به استان های دیگر هستیم تا کسری آنان جبران شود.

عنایتی گفت: روزانه ۳۳۰ تن مرغ گرم و ۳۰ تن مرغ قطعه بندی در بازار استان عرضه شد و به اندازه نیاز استان مرغ گرم و منجمد وجود دارد و باید مرغ با نرخ مصوب ۶۳ هزار تومان عرضه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به توزیع ۳۳۰ تن شکر برای مصارف خانوار و صنف در استان گفت: شکر با نرخ ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است و کسری نیز در زمینه شکر نداریم.

وی با اظهار اینکه یک هزار و ۶۳۰ تن گوشت منجمد سال جاری در استان توزیع شده است، گفت: روزانه ۲۰ تن گوشت گرم نیز از فردا با قیمت مصوب توزیع می شود.

وی قیمت گوشت گرم و گوساله را کیلویی ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان ذکر کرد.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha