۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز نباید تغییر پیدا کند
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز نباید تغییر پیدا کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز نباید تغییر پیدا کند گفت: دولت برای ساماندهی و کمک به حمل و نقل عمومی باید لایحه ‌ای به مجلس ارائه کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی، در خصوص وضعیت نرخ بلیط هواپیماو قطار در پیک سفرهای ایام نوروز گفت: مردم توان پرداخت هزینه‌های بیشتر برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را ندارند چرا که درآمدها بسیار اندک و هزینه ها سنگین است لذا تلاش می کنیم، نرخ بلیط هواپیما و قطار در ایام نوروز تغییر پیدا نکند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی و لزوم نوسازی ناوگان‌ها ادامه داد: دولت برای ساماندهی و کمک به حمل و نقل عمومی باید لایحه ‌ای به مجلس ارائه کرده و منابع برای این حوزه در نظر بگیرید و بیش از این فشار را بر دوش مردم نیاندازیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم رفع نقاط حادثه خیز کشور اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۸۸۰ نقطه مهم و حادثه خیز در کشور شناسایی شده که برای استانداردسازی، ایمن سازی و رفع خطر باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد. در جریان بررسی لایحه بودجه سال آتی منابعی را برای این مهم در نظر گرفتیم و امیداریم نقاط حادثه خیز اصلاح شوند.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha