۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
انتقاد شدید از مخالفت ترامپ با تمدید مزایای بیکاری

انتقاد شدید از مخالفت ترامپ با تمدید مزایای بیکاری

سندرز، سناتور مستقل از ایالت ورمونت گفت: خانواده‌ها با مشکل گرسنگی مواجهند؛ خانواده‌ها با مشکل تخلیه منازل مواجهند و نگران از دست دادن مشاغل خود هستند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، برنی سندرز در پیامی ویدیوئی گفت: ما رئیس جمهوری داریم که می‌گوید مجبور نیستیم مزایای بیکاری را بیش از این تمدید کنیم. او می‌گوید به لایحه دیگری در این خصوص احتیاج نداریم.

اجازه دهید به روشنی صحبت کنیم: در سراسر این کشور- به شکلی که از زمان رکود بزرگ تاکنون بی سابقه بوده است- خانواده‌ها با مشکل گرسنگی مواجهند؛ خانواده‌ها با مشکل تخلیه از خانه‌هایی که در آن نشسته اند، مواجهند؛ خانواده‌ها نگران از دست دادن مشاغل خود هستند. صاحبان کسب و کارهای کوچک، مادران و پدرانی که کل زندگی شان را کار کرده اند تا یک واحد بازرگانی کوچک تأسیس کنند، در آستانه از دست دادن شرکت‌های کوچک خود هستند، مگر آن که دولت وارد عمل شود. این فقط حرف من نیست، این چیزی است که رئیس بانک مرکزی آمریکا می‌گوید. ما به سیاستی فدرال نیاز داریم تا کشور را به شکلی ایمن، بازگشایی کنیم. ما باید از نیروهای کار در مشاغل شان حفاظت کنیم، اما همزمان، ما به لایحه‌ای جدید نیاز داریم تا مانع از آن شویم که مردم آمریکا دچار گرسنگی یا از دست دادن شغل خود شوند.

کد خبر: ۲۱٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha