۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
۱۲۰ شرکت دانش بنیان در مازندران راه اندازی شده است
معاون استاندار مازندران:

۱۲۰ شرکت دانش بنیان در مازندران راه اندازی شده است

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: شمار شرکت های دانش بنیان استان از ۹۴ واحد به ۱۲۰ شرکت در حال حاضر رسیده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ابتدای امسال ۹۴ شرکت دانش بنیان در استان فعال بود، افزود: اکنون شمار این واحدها به ۱۲۰ شرکت افزایش یافته است و ۵۵۵ محصول دانش بنیان به ۶۶۰ محصول افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز رشد در هشت شهرستان در سال جاری گفت: برای اولین بار دهکده فناوری و رشد در حوزه کشاورزی در استان راه اندازی شده است.

وی راه اندازی ستاد عالی رشد را از دیگر اقدامات در راستای تحقق شعار سال جاری بیان کرد و گفت: رشد هدفگذاری در استان ۷.۸ درصدی پیش بینی شده است و در هفت ناحیه استان همایش فرصت های اقتصادی برگزار و هزار و ۱۹۷ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است.

خیریان پور با عنوان ۱۹۲ واحد تولیدی توسط بانک ها تملیک شده بود، گفت: توانستیم ۱۲۵ واحد را از تملک بانک ها خارج کنیم و در شهرک های صنعتی ۹۱ واحد راکد به چرخه تولید برگشتند.

معاون استاندار مازندران با اظهار این که ۵۹۱ طرح تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان شناسایی شده است، گفت: برای راه اندازی این واحدها برنامه ریزی شده است.

وی گفت: در حوزه تسهیلات نیز بیش از دو هزار میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۱۰٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha