۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
ظرفیت کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری به هزار تن می رسد
وزیر تعاون:

ظرفیت کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری به هزار تن می رسد

ساری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم طرح توسعه کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری تاکید کرد و گفت: ظرفیت کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری به هزار تن خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، سید صولت مرتضوی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری با اشاره به این که ظرفیت های این کارخانه در سال های گذشته توسعه نیافت، افزود: ظرفیت این کارخانه به هزار تن خواهد رسید.

وی با عنوان این که طرح جدید توسعه کارخانه آنتی بیوتیک سازی تهیه و پس از تائید اجرا می شود، افزود: در زمینه ساخت مراکز درمانی نیز سازمان تامین اجتماعیی برنامه هایی در دستور کار خود دارد.

مرتضوی با اشاره به رشد تعامل و تجارت با کشورهای همسایه و حاشیه خزری و روسیه گفت: برای توسعه مناسبات نیازمند افزایش تجارت هوایی، دریایی، ریلی و زمینی هستیم و مقرر شد ناوگان دریایی در این بخش توسعه داده شود.

وزیر تعاون اظهار داشت: طی تفاهمنامه ای که با شرکت کشتیرانی صدرا داریم قرار است چند فروند کشتی بومی سازی و تولید شود و از سوی دیگر چند فروند کشتی نیز توسط این وزراتخانه خریداری و به ناوگان اضافه می شود.

به گزارش بازار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف شرکت در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران و همچنین آغاز عملیات ساخت دو فروند کشتی چندمنظوره ۳ هزار و ۵۰۰ تنی شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) به مازندران سفر کرد.

حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای سرافراز استان مازندران، دیدار با استاندار، بازدید از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره‌برون، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک‌گستر پارس در جویبار و بازدید از شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران در ساری از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مرتضوی به استان مازندران است.

کد خبر: ۲۱۰٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha