۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
آغاز عملیات اجرایی شهر بین المللی سلامت شیراز
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبرداد؛

آغاز عملیات اجرایی شهر بین المللی سلامت شیراز

شیراز- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از آغاز عملیات اجرایی فاز یک شهر بین المللی سلامت شیراز همزمان با نیمه شعبان و در حضور مسئولان ارشد استان خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی‌ منطقه ویژه اقتصادی شیراز، سعید مصفا در توضیح این کلان پروژه افزود: فاز یک شهر بین المللی سلامت ۱۰۰ هکتار است و زیر ساخت آن با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان و در مدت زمان ۲۴ ماه توسط شرکت سد و عمران پارس گستر اجرا و به بهره برداری خواهد رسید. ن

ائب رئیس هیئت مدیره شرکت شهرسلامت شیراز گفت: پروژه شهر بین المللی سلامت که با هدف توسعه سلامت، تندرستی و درمان در حال ساخت میباشد باعث رونق وارتقای صنعت گردشگری سلامت در فارس و کشور خواهد بود و داشتن فضاهای فرهنگی تفریحی ورزشی ، پارک علم و فناوری ، مجتمع های اقامتی و ... در کنار مجتمع های بیمارستانی و کلینیک های تخصصی و پارا تخصصی موجب غنای این پروژه عظیم بوده و محیطی امن و شاد را برای گردشگران خارجی و داخلی فراهم خواهد آورد، همچنین بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های استان فارس در بخش های گردشگری فرهنگی و تاریخی چند سالی است که شاهد رونق گردشگری سلامت در این استان هستیم.

کد خبر: ۲۱۰٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha