۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به دانشجویان ایلام تسهیلات پرداخت می کند
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ایلام:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به دانشجویان ایلام تسهیلات پرداخت می کند

ایلام-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: به دانشحویان دانشگاه علمی کاربردی طبق ضوابط و شرایط از طریق بنیاد برکت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی اعطا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ایلام، محمد زارع روز سه شنبه در دیدار رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی استان ایلام اظهار داشت: محور علم آموزی در دانشگاه علمی کاربردی پر کردن حلقه مفقوده بین دانشگاه و صنعت است که این مهم تاکنون در آموزش‌های این دانشگاه نمایان بوده است.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود زمینه لازم جهت ایجاد شغل در جامعه آموزش های دانشگاه‌ها منتج به ایجاد شغل برای دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی نمی‌شود، افزود: باید از دانشجویان بعد از پایان تحصیل بنابر نوع رشته تحصیلی حمایت شود تا آموزش‌های دانشگاه‌ها در جامعه نتیجه بخش شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به اینکه با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی به دنبال تربیت دانشجو آچار به دست و تخصصی کردن مهارت‌ها است، لذا بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزایی می‌تواند همکاری کند، خاطرنشان ساخت: تسهیلات بنیاد برکت طبق شرایط و ضوابط خاص پرداخت می‌شود لذا دانشجویانی که معرفی می‌شوند حتما باید شرایط لازم را داشته باشند.

زارع ادامه داد: هدف اصلی فعالیت‌های بنیاد برکت ایجاد اشتغال پایدار و زود بازده است و در این راستا هرچه در توان داشته باشیم به دانشجویان آماده به کار دانشگاه علمی کاربردی کمک خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۱۰٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha