۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
منظومه‌های روستایی در زنجان به‌صورت نمونه اجرا می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

منظومه‌های روستایی در زنجان به‌صورت نمونه اجرا می‌شود

زنجان - مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، گفت: منظومه‌های روستایی به عنوان طرحی که ماهیت یکپارچه، منسجم و فرابخشی دارد به صورت نمونه در استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از بنیاد مسکن استان، رضا خواجه‌ای گفت: اقدامات بنیاد مسکن در زمینه اجرای طرح‌های زیربنایی و عمرانی و همچنین تامین مسکن محرومان در مناطق مختلف استان بسیار ارزشمند بوده است.

وی با بیان اینکه منظومه‌های روستایی در زنجان به‌صورت نمونه اجرا می‌شود، اظهار کرد: منظومه روستایی از تجمع چند مجموعه روستا شکل می‌گیرد و وسیع‌ترین قلمرو جغرافیایی برای عملکرد یکپارچه و پوشش خدماتی در محیط روستایی بوده و با مرکزیت حداقل یک کانون شهری یا روستای بزرگ شکل گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، گفت: تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی با اعطای تسهیلات کم بهره و نظارت بر ساخت و سازهای روستایی با تشکیل نظام فنی روستایی، سنددار کردن واحدهای مسکونی روستایی، شناسایی تهیه طرح و بهسازی روستاهای هدف گردشگری و احیای بافت های با ارزش روستایی و برخی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

خواجه‌ای تاکید کرد: این نهاد انقلابی همواره در راستای محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت استان به ویژه امر محرومیت زدایی در سطح روستاها گام‌های مطلوبی برداشته است.

وی اظهار داشت: با شناخت ظرفیت ها و محدودیت‌های توسعه هر روستا از نظر اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی و هماهنگی و هم افزایی دستگاه ها و نهادها می توان موفق عمل کرد.

کد خبر: ۲۱٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha