۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
تالارهای پذیرایی کماکان حق فعالیت ندارند
نائب رییس اتاق اصناف تهران:

تالارهای پذیرایی کماکان حق فعالیت ندارند

درستی، با اشاره به بازگشایی اصناف در هفته آینده گفت: امیدوارم که صنوف مختلف با رعایت دقیق و کامل موارد قانونی و بهداشتی فعالیت روزمره خودشان را از سر بگیرند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، ابراهیم درستی در ارتباط تلفنی با برنامه «روی خط اقتصاد» گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا صنوف در سه مرحله بازگشایی شدند و مرحله آخر شامل اصناف بسیار پرخطر است.

وی با اشاره به این که ۱۲ صنف در دسته صنوف بسیار پر خطر قرار دارند، اظهار داشت: در حال حاضر تالارهای پذیرایی حق فعالیت ندارند و قهوه خانه های سنتی بدون ارائه قلیان فقط می توانند فعال باشند.

نائب رییس اتاق اصناف تهران افزود: قهوه خانه های سنتی باید ضمن رعایت فاصله فیزیکی برای ارائه قلیان از شلنگ های یک بار مصرف استفاده کنند.

وی با بیان این که ساعت کار مراکز خرید باید تغییر کند، تصریح کرد: بهتر است که مراکز خرید صبح ها دیرتر باز کنند و بعد از ساعت ۱۸ غروب تعطیل شوند.

ابراهیم درستی با اشاره به شروع فعالیت قهوه خانه های سنتی، عنوان کرد: بهتر است به جای پنهان کاری فعالیت های مختلف را در مسیر قانونی قرار دهیم.

وی افزود: صنوفی که به طور غیر قانونی در دوران شیوع کرونا فعالیت می کنند آسیب بسیار زیادی را به جامعه وارد می کنند.

نائب رییس اتاق اصناف تهران تاکید داشت: امیدوارم که صنوف مختلف با رعایت دقیق و کامل موارد قانونی و بهداشتی فعالیت روزمره خودشان را از سر بگیرند.

کد خبر: ۲۱٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha