۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
۱۵ هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان ایلامی توزیع شد
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:

۱۵ هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان ایلامی توزیع شد

ایلام- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان استان توزیع شده است.

حبیب الله محبی در گفت و گو با خبرنگار بازار با یادآوری سیلاب فروردین ماه سال گذشته و بروز خسارت به بخش‌های مختلف ایلام از جمله روستاها افزود: بلافاصله بنیاد مسکن برای جبران خسارت ها وارد کار شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات بنیاد مسکن توزیع سیمان رایگان در مناطق سیل زده بوده که تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۷ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۴ هزار نفر از مناطق سیل زده استان پرداخت شده است، گفت: علاوه بر تسهیلات بانکی، ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض نیز به مردم مناطق سیل زده پرداخت شده است.

محبی اظهار کرد: هم اکنون تعمیرات بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان به پایان رسیده است، ضمن اینکه احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی جدید نیز پایان یافته است.

وی تصریح کرد: برای منطقه چم شیر عرب رودبار نیز یک سایت جدید با تمامی زیرساخت های لازم طراحی شده که هم اکنون مردم در حال ساخت و ساز هستند.

کد خبر: ۲۱٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha