۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
 فرار مالیاتی به صورت چشم‌گیر در زنجان مشاهده نشده است
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور:

فرار مالیاتی به صورت چشم‌گیر در زنجان مشاهده نشده است

زنجان-رئیس سازمان امور مالیاتی کشور،گفت: فرار مالیاتی به صورت چشم‌گیر در زنجان مشاهده نشده و این نشان‌گر قانون‌مندی مردم و همت مسئولان و متولیان این امر است. 

به گزارش خبرنگار بازار، داود منظور عصر دوشنبه در آیین بهره‌برداری از پارک بزرگ مالیات شهر سلطانیه، گفت: این پروژه پیامی برای فرهنگ‌سازی مالیات دارد.

وی اظهار داشت: مردم باید شیرینی پرداخت مالیات را حس کنند و در واقع مالیات سهم مشارکت مردم در دریافت خدمات عمومی است که حاکمیت آن را عرضه و ارائه می‌کند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، به ارتقاء اداره مالیاتی سلطانیه و وصول مالیات در این شهر اشاره کرد و گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات در استان زنجان به غیر سهم شهرداری به خزانه دولت واریز شد.

منظور تاکید کرد: مالیات تابع تولید است‌ و به برکت این وجوه پرداختی شاهد توسعه فعالیت‌های عمرانی در همه جای کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ۴۷ هزار میلیارد تومان مالیات بر ارزش‌افزوده سال گذشته، امسال به ۱۱۵ هزار میلیارد تومان رسید،افزود: این رشد ناشی از افزایش یک درصدی سهم شهرداری‌ها و همچنین پوشش مالیاتی مجموعه ادارات مالیات است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، یکی از اقدامات مهم سازمان را شناسایی فرارهای مالیاتی خواند و افزود: فرار مالیاتی به صورت چشم‌گیر در زنجان مشاهده نشده و این نشان‌گر قانون‌مندی مردم و همت مسئولان و متولیان این امر است.

کد خبر: ۲۱۰٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha