۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
اقتصادی ترین هتل های استانبول برای اقامتی ارزان و به صرفه

اقتصادی ترین هتل های استانبول برای اقامتی ارزان و به صرفه

اگر هنوز به استانبول سفر نکرده اید، همین حالا برای اولین تعطیلات پیش رو، برنامه ریزی کنید.

به گزارش بازار، اگر هنوز به استانبول سفر نکرده اید، همین حالا برای اولین تعطیلات پیش رو، برنامه ریزی کنید و با خرید بلیط هواپیما برای سفر به استانبول آماده شوید. اما اگر نگران هزینه ها هستید، باید بگوییم که نگرانی های شما تاحدودی بی مورد است. اگر به جای هتل های لوکس و چندستاره، هتل های اقتصادی استانبول را انتخاب کنید، می‌توانید یک سفر مقرون به صرفه تر تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید. در ادامه این مطلب با چند مورد از این هتل ها آشنا شوید تا بتوانید نسبت به رزرو هتل استانبول اقدام کنید.

معرفی ارزانترین هتل های استانبول

با توجه به این که استانبول پرجمعیت ترین شهر اروپا و البته از گردشگرپذیرترین شهرهای دنیا است، طبیعی است که هتل ها و مراکز اقامتی زیادی داشته باشد. از اقامتگاه های بومگردی، هاستل ها تا هتل های ۵ ستاره، لوکس و مجلل، گزینه های زیادی برای اقامت گردشگران وجود دارد. اما اگر به دنبال ارزانترین هتل استانبول هستید، بهتر است این لیست را به خاطر داشته باشید.

  1. هتل ننا استانبول

یکی از بهترین هتل‌های ارزان استانبول، هتل ننا است که در خیابان فاتیح قرار گرفته و به همین دلیل با مکان‌ های گردشگری استانبول فاصله زیادی ندارد. این هتل به سبک ترکی ساخته شده و فضایی بسیار کلاسیک و سرشار از آرامش را برای مهمانان خود به وجود آورده است. علاوه بر این رستورانی که در پشت بام این هتل قرار دارد، چشم اندازی زیبا به تنگه بسفر داشته و مسافران می‌توانند تجربه خوردن یک غذای عالی در چنین چشم اندازی را داشته باشند.

  1. هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت را می‌توان از دیگر هتل ‌های خوب و ارزان استانبول دانست که تنها ۳ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به باغ اختصاصی، پارکینگ، خدمات بلیط، اتاق های ضد آلرژی، اجاره ماشین و دیگر امکاناتی از این قبیل اشاره کرد. شما با توجه به سلیقه و میل خود می‌توانید اتاق‌هایی را رزرو کنید که نمایی رو به شهر داشته باشند یا رو به باغ.

اقتصادی ترین هتل های استانبول برای اقامتی ارزان و به صرفه

  1. هتل گلدن گالاتا در استانبول

از دیگر هتل ‌های اقتصادی و خوب استانبول، هتل گلدن گالاتا است که با جاذبه‌ های گردشگری استانبول مانند برج گالاتا و ایستگاه تراموا طوفان و همچنین منطقه تاریخی سلطان احمد فاصله زیادی ندارد. این هتل آپارتمان دارای امکانات متنوع از جمله اینترنت نامحدود رایگان، آشپزخانه خصوصی، تهویه هوای مطبوع و غیره است و محیطی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود به وجود آورده است. پس به راحتی می‌توانید پس از گشت و گذار در شهر و رفتن به مکان‌های توریستی، شب‌های خوبی را در این هتل سپری کنید.

  1. هتل بیاند استایل

اگر می‌خواهید دغدغه اقامت در استانبول را نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از اتاق‌ های هتل بیاند استایل را رزرو کنید. چون علاوه بر داشتن امکانات فراوان، اتاق ‌های بسیار لوکسی دارد که نقطه قوت آن در میان هتل ‌های ارزان استانبول محسوب می‌شود. علاوه بر این رستورانی که در این هتل وجود دارد، نمای ان را بسیار زیبا و جذاب کرده است.

  1. هتل آدا استانبول

یکی دیگر از هتل ‌های ارزان و به صرفه استانبول، هتل آدا است که در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر و مناطق توریستی آن دارد. از مزیت‌های دیگر هتل آدا این است که اتاق‌های آن بسیار بزرگ و نورگیر بوده و چشم‌اندازهایی به منظره زیبای دریای مرمره و مسجد سوکولو محمت پاشا دارد.

اقتصادی ترین هتل های استانبول برای اقامتی ارزان و به صرفه

  1. هتل پکس استانبول

هتل پکس دقیقا در منطقه بی اوغلو استانبول قرار گرفته که از مهم‌ترین منطقه ‌های شهر محسوب می‌شود. این هتل با داشتن امکانات متنوع و باغ، تراس و سالن مشترک، می‌تواند مکانی عالی برای استراحت شبانه شما باشد.

علاوه بر این شما می‌توانید اتاق هایی را در این هتل رزرو کنید که رو به باغ هستند. از امکانات خوب این هتل باید به موارد مختلفی مانند میز مطالعه، کتری برای درست کردن چای، کمد لباس و غیره اشاره کرد.

  1. هتل کالیفرنیا استانبول

یکی دیگر از هتل های ارزان در استانبول، هتل ۳ ستاره کالیفرنیا است که دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد و با داشتن امکانات متنوع، مکانی گرم و صمیمی را برای مهمانان خود به وجود آورده است. علاوه بر این می‌توانید برای برنامه‌های خود درباره گشت و گذار در شهر و مکان‌های گردشگری استانبول با کارکنان این هتل مشورت کنید تا آن‌ها شما را راهنمایی کنند.

اقتصادی ترین هتل های استانبول برای اقامتی ارزان و به صرفه

رزرو اقتصادی ترین هتل های استانبول در فلای تودی

خوشبختانه تنوع هتل های استانبول به قدری بالا است که در هر زمانی با هر بودجه و سلیقه ای، می‌توانید گزینه مناسب برای اقامت خود را پیدا کنید. هتل امینه سلطان، ویزیون هتل استانبول، هتل یورو پلازا، هتل مونوپل، هتل آل این و ده ها هتل دیگر، می‌توانند انتظارات شما برای یک اقامت چندروزه در استانبول را پوشش دهند. در هر صورت هر انتخابی که داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که برای رزور هتل در استانبول با کمترین قیمت وارد وب سایت فلای تودی شوید.

در قسمت هتل های خارجی، شهر مقصد و نام هتل موردنظر خود به همراه تاریخ ورود و خروج را مشخص کنید. حتی اگر هتل خاصی مدنظر شما نیست، می‌توانید نام هتل را خالی بگذارید و روی گزینه جستجو کلیک کنید. در مرحله بعدی فهرستی از بهترین هتل های استانبول در تاریخ مدنظر شما برایتان نمایش داده می‌شود که می‌توانید گزینه مدنظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

تنها با یک مقایسه ساده هتل مورد نظر خود در فلای تودی و دیگر وب سایت ها، متوجه ارزانتر بودن قیمت ها در فلای تودی خواهید شد. نیازی نیست قیمت بالاتری برای رزرو یک هتل پرداخت کنید، با فلای تودی هتل موردنظر خود را با قیمت واقعی رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط استانبول به تهران و رزرو هتل های این شهر با پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

کد خبر: ۲۱۰٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha