۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
اوضاع آشفته بلیط قطارعید نوروز + راهکار خرید بلیط!

اوضاع آشفته بلیط قطارعید نوروز + راهکار خرید بلیط!

رسم سفر به عنوان نماینده رسمی راه آهن، این امکان را فراهم نموده است که شما بتوانید با خرید بلیط قطار تلفنی، بلیت قطار مورد نظر خود از هر مبدا و به هر مقصدی را تهیه نمایید.

بازار: در حالی که کمتر از ۲۰ روز به عید نوروز باقی مانده، راه آهن به تمامی نماینده های خود اعلام کرد که در تاریخ های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه، پیش فروش بلیط های نورزوی آغاز خواهد شد و متقاضیان می توانند بلیط قطار مورد نظر خود را پیش خرید نمایند. همچنین افزود: در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۲، افزایش قیمتی برای نرخ بلیط های قطار در نظر نگرفته ایم تا بتوانیم خدمات خود را به صورت شایسته تری به مسافران ارائه دهیم؛ در حالی که قیمت بلیط هواپیما در این روزها سر به فلک کشیده و نرخ های نجومی را با خود به یدک می کشد. به همین دلیل نیز استقبال مردم و مسافران از بلیط قطار و سفرهای ریلی بیشتر شده است؛ به طوری که اکثر آنان نیز با مشکل کمبود ظرفیت در واگن های قطار رو به رو شده اند.

رسم سفر به عنوان نماینده رسمی راه آهن، این امکان را فراهم نموده است که شما بتوانید با خرید بلیط قطار تلفنی، بلیت قطار مورد نظر خود از هر مبدا و به هر مقصدی را تهیه نمایید. بدین منظور شما می توانید ، برای خرید بلیط قطار تلفن ۰۲۱۴۳۰۰۰۱۰۹ را شماره گیری نموده و رزرو خود را انجام دهید. البته قابل ذکر است که برای این منظور می بایست در تاریخ های اعلام شده توسط راه آهن و در زمان ۸ صبح، با رسم سفر تماس حاصل نمایید تا به راحتی بلیط قطار خود را رزرو کنید.

رابطه گرانی بلیط هواپیما و تورها

موضوع گران شدن بلیط هواپیما، به افزایش قیمت تورهای مسافرتی و گردشگری نیز دامن زده است؛ به طوری که شما باید برای یک تور ۴ روزه کیش، حداقل ۱۵ میلیون تومان بپردازید! به همین خاطر تمامی بلیط های قطار به مقصد بندرعباس در تاریخ ۱۳ اسفند، در کسری از دقیقه به فروش رفت و پیش خرید شد!

اوضاع آشفته بلیط قطارعید نوروز + راهکار خرید بلیط!

شما همچنین می بایست برای خرید یک تور هوایی مشهد حدود ۶ میلیون تومان و یا حتی بالاتر بپردازید؛ در صورتی که می توانید با خرید تور مشهد با قطار از رسم سفر، با قیمتی حدود ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان، سفر نوروزی مشهد خود را تهیه نمایید.

دلیل کمبود ظرفیت این روزهای بلیط قطار چیست ؟
با عدم ارائه پروازها در این روزها که به بهانه های مختلفی همچون گرانی نرخ ارز از جانب ایرلاین ها درحال انجام است و فروش آنها با ترفند های خرید بلیط هواپیما به همراه هتل با قیمتی بسیار بالاتر از سقف مصوب، باعث روی آوردن مردم به سفرهای ریلی شده اند. بدلیل تحریم های موجود، عدم توسعه ناوگان ریلی و همچنین خارج از سرویس بودن بسیاری از قطارها، ناوگان ریلی پاسخگوی این نیاز مردم نیست و همانطور که می بینید با محدودیت بلیط در این روزها مواجه هستیم.

بلیط قطار مورد نظر ما تکمیل ظرفیت شده، حال چگونه رزرو کنیم؟

زمانی که بلیط قطار در تاریخ مورد نظر شما تکمیل ظرفیت شده می توانید با شماره گیری تلفن رسم سفر به عنوان نماینده رسمی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و ارتباط با کارشناس بلیط قطار، اطلاعات مسافران و مسیر درخواستی خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید؛ تا در صورت موجودی بلیط کنسلی، رزرو شما صورت گیرد.

کد خبر: ۲۱۰٬۱۰۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha