۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
تحلیل قیمت اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال

دومین ارز دیجیتال برتر بازار، ارز ETH، و یا همان توکن بومی شبکه بلاکچین اتریوم است.

به گزارش بازار، دومین ارز دیجیتال برتر بازار، ارز ETH، و یا همان توکن بومی شبکه بلاکچین اتریوم است. بلاکچین اتریوم با هدف اجرای قراردادهای هوشمند و همچنین ایجاد بستری برای راه اندازی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز توسط برنامه نویسان، فعالیت خود را آغاز کرد. از زمان راه اندازی این شبکه، یعنی جولای سال ۲۰۱۵، ارز اتر توانست رشد بسیار مناسبی از لحاظ ارزش و قیمت را در این بازار تجربه کند. به صورتی که در حال حاضر، به عنوان یک ارز دیجیتال مستعد رشد و مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله اتریوم چیست، در رابطه با تکنولوژی این شبکه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در این مطلب قصد داریم با تحلیل قیمت اتریوم در بازار رمز ارزها، آینده آن را به صورت تقریبی بررسی کنیم.

عوامل تعیین کننده قیمت اتریوم

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت هر ارز دیجیتالی در بازار، میزان عرضه و تقاضا برای آن ارز دیجیتال است. اتریوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع هرچه میزان تقاضا و خرید اتریوم افزایش یابد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

تاریخچه قیمت اتریوم

با وجود تمامی نوساناتی که اتریوم در طی سال‌های فعالیت خود شاهد بوده‌است، می‌توان آن را کوین با ثباتی در نظر گرفت. از این رو خرید اتریوم به نظر یک سرمایه گذاری منطقی است. زیرا که بیشتر سرمایه گذاران در این بازار به دنبال کوین‌هایی با ثبات قیمتی نظیر استیبل کوین‌ها هستند. به همین دلیل میزان خرید تتر در این بازار به نسبت بسیاری از ارزهای دیجیتال بالاتر است. شما نیز قادرید برای خرید این ارز دیجیتال به لینک زیر مراجعه کنید:

https://morbit.trade/cryptos/usdt

با همه این تفاسیر، باید بدانید قیمت دارایی‌های دیجیتال هرگز ثابت نیست، و اتریوم هم از همین قانون پیروی می‌کند. این ارز دیجیتال در طی فعالیت خود شاهد چندین اتفاق مهم بوده که تاثیر بسیاری در قیمت خرید و فروش آن داشتند.

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۵ که با قیمتی برابر با ۲ دلار وارد این بازار شد، بعد از ثباتی یک سالهف به قیمت ۰.۹ دلار در ابن بازار رسید. این نخستین سال فعالیت اتریوم در بازار رمز ارزها بود و افت اینچنینی قیمت، چندان دور از انتظار نبود.

سپس در سال ۲۰۱۶، اتریوم با صعودی چشمگیر به قیمت ۲۰.۵ دلار رسید. اما با یک حمله هکری و دزدیده شدن ۵۰ میلیون دلار از سرمایه این شبکه، قیمت خرید و فروش اتریوم به ۸ دلار در پایان سال ۲۰۱۶ رسید.

اتریوم در سال ۲۰۱۷ به رکورد ۸۴۰ دلار رسید. البته لازم به ذکر است که در پایان سال شاهد قیمتی برابر با ۷۴۰ دلار بود. اما می‌توان سال ۲۰۱۷ را، سالی تکرار نشدنی برای اتریوم در نظر گرفت.

همانطور که مشاهده می‌کنید، اتریوم در طی فعالیت خود عملکرد مناسبی را به کاربران ارائه داده‌است. به همین دلیل، سرمایه گذاری در این شبکه و خرید اتریوم اقدامی مناسب برای کاربران این بازار به شمار می‌رود. هرچند انجام تحقیقات و تحلیل‌های شخصی، همواره الزام ورود به این بازار است. شما نیز در صورت تمایل برای خرید اتریوم، به لینک زیر مراجعه کنید:

https://morbit.trade/cryptos/eth

کد خبر: ۲۰۹٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha