۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
دولت ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بابت بدهی های گذشته پرداخت می کند
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

دولت ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بابت بدهی های گذشته پرداخت می کند

ایلام- معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بابت بدهی های اوراق به جای مانده از گذشته پرداخت می کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، سید محمد حسینی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر ایلام گفت: دولت سیزدهم با وجود مشکلات، موانع و کارشکنی‌های متعدد به جای مانده از گذشته ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بابت بدهی‌های اوراق به جای مانده از گذشته پرداخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: دولت در یکسال گذشته اقدامات زیادی را با وجود مشکلات و چالش‌های داخلی و خارجی داشته که به درآمدزایی، اشتغال زایی، رشد اقتصادی و افزایش تولید و صادرات منجر شده است.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور در گرو انجام اقدامات و برنامه‌های اقتصادی و حمایت از طرح‌های کلان و خرد است، یادآور شد: به اعتراف فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان در دیدار اخیر با رهبر، این واحدها در طول یک دهه اخیر رشد اقتصادی نداشته‌اند و در دولت سیزدهم جبران این فاصله در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی افزود: فعالیت بخش خصوصی و حمایت از واحدهای فعال و تلاش برای راه اندازی مجدد واحدهای نیمه تعطیل و راکد از برنامه‌های دولت است و برای تحقق این هدف، عزم عمومی و مشارکت همگانی باید در سطح جامعه حاکم شود.

حسینی ادامه داد: دولت در برنامه پنج ساله هفتم توسعه مهمترین اولویت‌های حوزه‌های اصلی و مهم کشور از جمله آب و انرژی را تدوین و منابع و ذخایر، میزان مصرف، توزیع این منابع و دیگر راهکارها برای مدیریت سرمایه‌ها و منابع کشور را برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای منزوی کردن ایران در سطح بین الملل، گفت: هجمه‌های سنگین معاندان بر علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده و در حوادث پاییز نمونه بارز این دشمنی‌ها نسبت به انقلاب اسلامی نمود عیان پیدا کرد.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha